Σύνδεση

BMW

Eπίσημο: Αυτή είναι η νέα Σειρά 3 της BMW (Video)

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού έγιναν και τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Σειράς 3 της BMW, με την εταιρία να επιδιώκει μία εφ’ όλης της ύλης αναβάθμιση του άκρως σημαντικού για την ίδια μοντέλου (έχει πωλήσει πάνω από 15 εκατομμύρια από την πρώτη της γενιάς) και ενίσχυση της πρωταγωνιστικής του θέσης στην κατηγορία.

Η νέα 3άρα, βασίζεται στο δάπεδο CLAR και είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, με το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 76 χιλιοστά και το μεταξόνιο κατά 41 χιλιοστά. Αυξημένα είναι και τα μετατρόχια, τόσο εμπρός όσο και πίσω (κατά 43 και 21 χιλιοστά αντίστοιχα). Ανάλογα την έκδοση είναι και αρκετά ελαφρύτερη, έως και 55 κιλά, ενώ και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί στο 0,26.

Η κατανομή του βάρους παραμένει τυπικά για αυτοκίνητο της εταιρίας στο 50/50 εμπρός πίσω, ενώ αυξημένη κατά 25% είναι η στιβαρότητα του πλαισίου (σε κάποια σημεία ξεπερνά και το 50% σε βελτίωση). Η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη με νέα αμορτισέρ σχεδιασμένα ειδικά για τηνσ ειρά 3, ενώ παρέχονται και τα οδηγικά προφίλ μέσω των οποίων μπορεί να αλλάξει το σετάρισμα διαφόρων παραμέτρων του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα, η ανάρτηση κ.λπ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αναβαθμισμένου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ενώ παρέχεται και δυνατότητα για τετρακίνηση xDrive.

Οι αυξημένες διαστάσεις του δεν αλλάζουν την χαρακτηριστική σιλουέτα της 3άρας που παραμένει αναγνωρίσιμη ως σχήμα. Οι αλλαγές ιδίως στην πιο έντονη μάσκα με τα νέα φωτιστικά σώματα και την χαρακτηριστική γρίλια προσδίδουν ένα πιο δυναμικό σχήμα, ενώ η αύξηση των μεγεθών κάνει τους όγκους να δείχνουν καλύτερα μοιρασμένοι ενώ κολακεύουν ακόμα περισσότερο την αθλητική σιλουέτα του αυτοκινήτου. Νέα φωτιστικά σώματα και διαφοροποιημένη σχεδίαση υπάρχει και στο πίσω μέρος.

Στο σαλόνι έχει γίνει μια προσπάθεια να αλλάξει η μέχρι σήμερα γνώριμη εικόνα των BMW αυτής της κατηγορίας, με την οθόνη multimedia να είναι πλέον ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Υπάρχουν δύο επιλογές, μία με οθόνη 5,7 ιντσών και μία 8,8 ιντσών, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για συνδυασμό του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με μία μεγάλη wide οθόνη 10,25 ιντσών.

Για την κίνησή της θα διατίθενται πέντε κινητήρες, δύο βενζίνης και τρεις diesel. Στην ότι αφορά τους πρώτους θα υπάρχουν η 320i με τα 184 άλογα και λίγο πιο πάνω η 330 με τα 258 -και οι δύο τετρακύλινδρες turbo 2.000 κυβικών. Η γκάμα των diesel περιλαμβάνει την 318d με τα 150 άλογα και την 320d -επίσης τετρακύλινδρες 2.000 κυβικών- ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο εξακύλινδρος εν σειρά με τα 265 άλογα της 330d. Όλα τα μοτέρ εμπίπτουν στις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP. Σε λιγότερο από 12 μήνες από το λανσάρισμά της θα υπάρξει και η plug in υβριδική έκδοση 330e iPerformance με αυτονομία πλήρως ηλεκτρικής κίνησης στα 50 χιλιόμετρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo έχει ή δεν έχει αγοράσει τελικά τη Bugatti La Voiture Noire;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo είναι ο ιδιοκτήτης της Βugatti La Voiture Noire!

Bugatti

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup