Μετά από καιρό προετοιμασιών, η BMW αποκάλυψε την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα της, με την ονομασία i4, δίνοντας παράλληλα στην δημοσιότητα και αρκετά από τα τεχνικά της στοιχεία.
Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν προς τα τέλη της χρονιάς και η γκάμα της θα περιλαμβάνει και μία έκδοση με την ονομασία i4 M50. Θα αποτελεί την πρώτη σπορ ηλεκτρική λιμουζίνα της ηλεκτρικής εποχής της BMW αν και μάλλον δεν θα είναι ένα καθαρόαιμο μοντέλο του M Division αλλά περισσότερο μία έκδοση με τα χαρακτηριστικά των εκδόσεων M Performance.
Πάντως οι προδιαγραφές της i4 M50 είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές καθώς διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν με 258 ίππους στον εμπρός άξονα και έναν με 313 ίππους στον πίσω άξονα, κάτι που την καθιστά και τετρακίνητο. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 476 ίππους ενώ χάρη σε μία λειτουργία Sport Boost μπορεί να ανέβει στους 544 ίππους, μόνο όμως για 10 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα ανεβαίνει και η ροπή από τα 730 στα 795 Νm.
Mε το Sport Boost σε λειτουργία πάντως, οι επιδόσεις της i4 M50 είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα φθάνει στα 225 χλμ/ώρα.
Πιο κάτω στην γκάμα του μοντέλου βρίσκεται η βασική έκδοση i4 eDrive40 η οποία διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα με απόδοση στους 340 ίππους, 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική στα 190 χλμ/ώρα.
Η μπαταρία διαθέτει ενεργειακή χωρητικότητα 83,9 kWh και βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο, εξασφαλίζοντας αυτονομία στα 590 χιλιόμετρα για την i40 και 510 στην M50. H φόρτισή της σε wallbox διαρκεί έως 7,6 ώρες ενώ έχει την δυνατότητα ταχυφόρτισης με ρεύμα στα 200 kW. Στην τελευταία περίπτωση χρειάζεται μόλις 31 λεπτά για να φθάσει από το 10 έως το 80% της χωρητικότητάς της.
Η σχεδίαση του σαλονιού ακολουθεί την αισθητική του ηλεκτρικού SUV iX, με μία μεγάλη ενιαία οθόνη η οποία αποτελείται από δύο ξεχωριστές, μία στις 12,3 ίντσες και μία στις 14,9 ίντσες. Το σύστημα πολυμέσων είναι το τελευταίας γενιάς iDrive το οποίο διαθέτει έξτρα πληροφορίες για το σύστημα ηλεκτροκίνησης. Υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αλλά και επαυξημένες δυνατότητες διασύνδεσης.
Η έναρξη των πωλήσεων των δύο πρώτων εκδόσεων της i4 θα ξεκινήσει προς τα τέξη της χρονιάς στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Η τιμή της στην Γερμανία ξεκινά από τις 58.300 ευρώ για την i4 eDrive40 και τα 69.900 ευρώ για την i4 M50, πριν την κρατική επιδότηση που ισχύει στην χώρα.
