Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: Αυτή είναι η hardcore Porsche 911 GT3 RS (Video)

Μετά από πολλές διαρροές και έντονη φημολογία, η Porsche παρουσιάζει την πιο extreme 911 παραγωγής στην ιστορία της. Η νέα 911 GT3 RS είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο πίστας με δυνατότητα κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο. 

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου σπορ μοντέλου είναι όπως φαίνεται το αεροδυναμικό πακέτο το οποίο διαθέτει πολλά ενεργά τμήματα και μία τεράστια αεροτομή με σύστημα DRS όπως στην Formula 1.

To αεροδυναμικό αυτό πακέτο, με αλλαγές σε πολλά σημεία του αμαξώματος και διάφορους αεραγωγούς, προσθέτει κάθετη δύναμη της τάξης των 850 κιλών σε ταχύτητες 285 χλμ/ώρα.

Ταυτόχρονα, η εκτενής χρήση ανθρακονήματος έχει συγκρατήσει το απόβαρο στα 1.450 κιλά.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ο γνωστός εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer των 4,0 λίτρων, ο οποίος με πολλές βελτιώσεις στην εισαγωγή, στα πιο άγρια προφίλ του εκκεντροφόρου κ.α., καταφέρνει να αποδίδει 525 ίππους (+15 από την απλή GT3). Συνεργάζεται με ένα PDK με 7 σχέσεις και εκτοξεύει την GT3 RS σε μόλις 3,2 δλ. για το «0-100» με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 296 χλμ./ώρα.

Τα μπροστινά φρένα είναι εξαπίστονα και τα πίσω τετραπίστονα με προαιρετικά τα κεραμικά. Οι ζάντες 20 και 21 ιντσών, μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, έχουν ένα κεντρικό μπουλόνι, όπως στα αγωνιστικά.

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν την έκδοση Clubsport χωρίς χρέωσης (διαθέτει roll bar, ζώνες έξι σημείων και πυρόσβεση), ενώ με περίπου 30.000 ευρώ επιπλέον μπορούν να αποκτήσουν την ακόμα πιο πισταδόρικη Weissach με πολλά εξτρά για απόλυτη συμπεριφορά σε αγωνιστική πίστα.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν όλα τα καλά που μπορεί να έχει ένα «όπλο» με άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους. Το μόνο που δεν έχει η GT3 RS είναι πορτμπαγκάζ. Ε, τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα… δικά μας. Εκτός και αν έχετε 230.000 ευρώ για να την αποκτήσετε!


 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured