Σύνδεση

Ducati

DUCATI PANIGALE 899 – MONSTER 1200/1200S

Για το 2014, η ιταλική εταιρία επιμένει στα πολλά κυβικά και παρουσιάζει το δυνατότερό της «τέρας» όλων των εποχών, εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά καλούδια και σχεδιασμένο για να προκαλεί ..ηλεκτρισμό!

Παράλληλα, η παντοδύναμη Panigale 1199 αποκτά μικρότερη αδερφή με 899 κυβικά και μονοκόκ πλαίσιο, δίνοντας τη δυνατότητα, με την χαμηλότερη τιμή της, να ονειρεύονται περισσότεροι θνητοί την απόκτηση μιας κόκκινης – βγαίνει και σε άσπρο – Ιταλικής superbike!

Panigale 899

Ονομάζεται 899 καθώς η χωρητικότητα του νέου Superquadro V2 κινητήρα της έχει ισάριθμα κυβικά, από τα οποία προκύπτουν 148 άλογα και 10 kgm ροπής.

Το μονοκόκ πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν «ενεργό» μέρος του και τα 169 κιλά που ζυγίζει η μοτοσυκλέτα κενή δημιουργούν μια καταπληκτική σχέση βάρους/ισχύος. Παρόντα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της Ducati, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζει η τριπλή χαρτογράφηση, το ABS τριών σταδίων λειτουργίας, το ρυθμιζόμενο traction control, το γκάζι ride-by-wire και τα συστήματα EBC (Engine Brake Control) και DQS (Ducati Quick Shift).

Εμφανισιακά, η 899 ακολουθεί τα χνάρια της μεγάλης αδερφής 1199, με ειδοποιό διαφορά την ύπαρξη συμβατικού ψαλιδιού έναντι μονόμπρατσου.

Monster 1200/1200S

H Ducati γιορτάζει την ενηλικίωση του «τέρατος», 29 χρόνια μετά το πρώτο Monster, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί τον πανίσχυρο Testastretta 11° DS κινητήρα 1.200 κ.εκ. της superbike Panigale 1199.

Eξοπλισμένο με ένα τελείως νέο πλαίσιο θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία «απλή» 1200 με 135 ίππους και μία «ενσιχυμένη« 1200S με 145 ίππους.

Αυτή η τελευταία θα διαθέτει επιπλέον ανάρτηση Ohlins μπροστά – πίσω (έναντι Kayaba και Sachs αντίστοιχα), όπως επίσης και ότι το καλύτερο κυκλοφορεί από τη Brembo σε μπροστινό φρένο (Monobloc M50, ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες).

Ο κινητήρας ρυθμίζεται σε τρεις διαφορετικούς τρόπους απόδοσης και λειτουργίας, ενώ σωτήριο αναμένεται να αποδειχθεί το  DSP (Ducati Safe Pack), που περιλαμβάνει ABS και Traction Control τριών και οκτώ σταδίων, αντίστοιχα.

Νίκος Βιτσιλάκης

 

Ducati 899 Panigale

Ducati Monster 1200/1200S

Επόμενο:

BMW F700 GS

Μη χάσεις:

YAMAHA TRICITY 125

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup