Σύνδεση

Featured

Υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά στην Ελλάδα; Για ποιο λόγο;

Και τώρα βρήκαμε καινούργια ενασχόληση: να γίνουν υποχρεωτικά τα χειμερινά ελαστικά στην Ελλάδα. Για να αποφευχθούν φαινόμενα σαν της τελευταίας «κακοκαιρίας». Για κάποιες ώρες δηλαδή το χρόνο και σπανιότατα για κάποιες μέρες να πρέπει οι ιδιοκτήτες όλων των αυτοκινήτων να αγοράσουν τουλάχιστον ένα σετ χειμερινών ελαστικών, για να μην πούμε και ζαντών…

Και όλες τις άλλες μέρες που οι θερμοκρασίες δεν είναι χαμηλές αλλά αρκετά υψηλές -ειδικά στη Νότια Ελλάδα- να παρατηρείται το φαινόμενο να υπερβαίνουν κάποιοι το όριο ταχύτητας που ισχύει για τα χειμερινά λάστιχα -το ξέρουν άραγε αυτό όσοι πιστεύουν πως η χρήση τους πρέπει να γίνει υποχρεωτική;- να υπερθερμαίνονται και να φεύγουν κομμάτια από το πέλμα τους; Και να κινδυνεύουν;

Δεν είναι πιο λογικό τις ώρες και τις μέρες που υπάρχει θέμα καιρού -μιλάμε πάντα για τις περιοχές της χώρας που συνήθως είναι “χαρά θεού”- να αποφεύγει κανείς τις μετακινήσεις από το να αγοράζει χειμερινά ελαστικά; Και αν δεν μπορεί να το καταλάβει μόνος του πολύ απλά να απαγορεύεται η κυκλοφορία για τις επικίνδυνες αυτές ώρες; Και ποιος εγγυάται ότι δεν θα γίνει το ίδιο μπάχαλο ακόμα και αν έχουν όλοι χειμερινά λάστιχα γιατί πολύ απλά θα νομίζουν πως μπορούν να πάνε παντού;

Στη φωτογραφία μας με κόκκινο είναι οι χώρες στις οποίες η χρήση χειμερινών ελαστικών είναι υποχρεωτική για συγκεκριμένη χρονική περίοδο -συνήθως από την 1η Νοεμβρίου έως και την 1η Μαρτίου ή την 15η Απριλίου- και με γκρι αυτές στις οποίες η χρήση είναι υποχρεωτική όταν υπάρχουν συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες. Στις τελευταίες πάντως ισχύουν πρόστιμα για παρακώληση της συγκοινωνίας λόγω ακατάλληλων ελαστικών. Όπως μπορεί αν δει κανείς σαφώς και δεν είμαστε η μόνη χώρα στην ΕΕ ή στα Βαλκάνια που τα χειμερινά ελαστικά δεν είναι υποχρεωτικά. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σε ότι πάντως έχει να κάνει με τα πρόστιμα για παρακώληση κυκλοφορίας συμφωνούμε απόλυτα. Και η κίνηση στη ΛΕΑ είναι παρακώληση κυκλοφορίας.

2Σχόλια

2 Comments

  1. Avatar

    Γιώργος

    20/01/2020 στις 10:36 πμ

    Μάλλον δεν είστε σωστά ενημερωμένος,στη Γερμανία για παράδειγμα δεν είναι υποχρεωτικά?Εμείς μάλλον ζούμε σε άλλον πλανήτη…Γιατί κατά καιρούς όλοι οι άσχετοι γίνονται ειδικοί?

    • Γιάννης Σκουφής

      Γιάννης Σκουφής

      20/01/2020 στις 11:04 πμ

      Επειδή μάλλον είστε απόλυτα ειδικός στην Γερμανία ΔΕΝ είναι υποχρεωτικά. Αν θέλετε κοιτάξτε και το χάρτη που δημοσιεύουμε. Επειδή όμως υπάρχουν πρόστιμα για παρακόλληση συγκοινωνίας και υπαιτότητα σε περίπτωση ατυχήματος αν οι καιρικές συνθήκες απαιτούν τη χρήση χειμερινών ελαστικών η πλειοψηφία τα χρησιμοποιεί. Με τη δική σας λογική ας βάλουμε και λάστιχα με καρφιά όπως στη Σκανδιναβία. Και αυτοί μάλλον στον ίδιο πλανήτη με τους Γερμανούς ζούν και όχι με εμάς. Επίσης αν θεωρείται ότι οι κλιματολογικές συνθήκες της Γερμανίας ταυτίζονται με αυτές της Ελλάδας, ειδικά της Νότιας τι να πω εγώ… Εσείς είστε ο ειδικός άλλωστε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup