Σύνδεση

Audi

Δείτε το απίστευτο ηχητικό σύστημα του νέου Audi A8!

Μπορεί το νέο Audi A8 να έχει ότι πιο προχωρημένο σε νέες τεχνολογίες (όντας το πρώτο όχημα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3), όμως η γερμανική εταιρία δεν πάει πίσω και στα πιο “κλασικά” στοιχεία μιας τέτοιας λιμουζίνας. Όπως για παράδειγμα το ηχοσύστημα με το οποίο την εφοδιάζει και που είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Audi A8 L

Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρία το ηχοσύστημα αυτό με το οποίο εφοδιάζει την ναυαρχίδα της είναι σχεδιασμένο από την γνωστή Bagn & Olufsen Και διαθέτει ούτε λίγο ούτε πολύ 23 ηχεία διαφόρων διαστάσεων κατασκευασμένα με τα πιο εξελιγμένα υλικά για high-end σπιτικά ηχεία όπως μαγνήτες νοεδυμίου κ.λπ.  Μάλιστα τα περισσότερα από αυτά είναι “ενεργά”, δηλαδή έχουν τον δικό τους ενισχυτή, κάτι που όπως είναι γνωστό και από το οικιακό hi-fi βελτιώνει δραματικά την απόδοση ενός ηχείου.

2018-audi-a8-sound-system

Τα ηχεία αυτά είναι τοποθετημένα σε διάφορα πιθανά και απίθανα σημεία (στις κολόνες αλλά και δύο στην οροφή επάνω από τα πίσω καθίσματα) ώστε να δημιουργήσει μία κορυφαία ακουστική εμπειρία για όλους τους επιβάτες. Η συνολική ισχύς του συστήματος φθάνει στα 1.920 watts αν και πέρα από τα νούμερα αυτό που έχει σημασία είναι ότι έχει γίνει ειδική μελέτη από το Fraunhofer Institute για να εξασφαλιστεί απίστευτη ηχητική πιστότητα ακόμα και σε μεγάλες εντάσεις.

Audi A8 L

Το highlight της προσέγγισης της Αudi είναι τα δύο tweeter που υπάρχουν ενσωματωμένα πάνω στο ταμπλό και τα οποία αναδιπλώνονται αυτόματα με την είσοδο του οδηγού. Τα δύο αυτά tweeter διαθέτουν την τεχνολογία Acoustic Lens της B&O και προσφέρουν μοναδικά χαρακτηριστικά διασποράς του ήχου στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.  Παράλληλα η Audi προσφέρει μέσω του συστήματος infotainment δεκάδες παραμέτρους ρύθμισης του συστήματος έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο κορυφαίος ήχος για κάθε επιβάτη, πολύ δε περισσότερο για τους πίσω.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup