Κανείς δεν μπορεί να χαρακτηρίσει την BMW M5 CS παραγωγής ως ένα αυτοκίνητο χωρίς δύναμη ή αδιάφορες επιδόσεις.
Η ισχύς της φθάνει στα 636 άλογα και ο εξαιρετικός V8 την σπρώχνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.
Για όσους αυτά τα νούμερα δεν είναι αρκετά, η εταιρία G-Power φροντίζει να προσφέρει την M5 CS σε διάφορα στάδια εξέλιξης, με το κορυφαίο να φθάνει στα 900 άλογα και ροπή στα 1.050 Νm.
Για να γίνει αυτό ο 4,4 λίτρων V8 έχει διαφορετικής σχεδίασης τούρπο, νέα εξάτμιση και πολλές ακόμα βελτιώσεις στο software και αλλού.
Η εξάτμιση ανήκει στην Deeptone με διάμετρο 90 χιλιοστών για τις εξωτερικές και 100 χιλιοστών για τις εσωτερικές, η οποίες κατασκευάζονται από carbon.
H εταιρία δεν ανακοινώνει επιδόσεις από στάση, αλλά μόνο την τελική που φθάνει στα 333 χλμ/ώρα από τα “μόλις” 306 χλμ/ώρα της έκδοσης παραγωγής.
Η εταιρία προσφέρει και άλλα στάδια εξέλιξης, τα GP-700, GP-740, GP-780 και GP-820. To κάθε ένα από αυτά αντιπροσωπεύει και την ισχύ στην οποία φθάνει ο V8 της BMW. Μέσα στις βελτιώσεις της G-Power είναι και οι σφυρήλατες ζάντες που παρέχει η εταιρία σε 20 και 21 ίντσες.
Η εταιρία δεν ανακοινώνει τιμή για το κόστος της μετατροπής, αλλά όποιος έχει τα χρήματα να αγοράσει την έκδοση παραγωγής, προφανώς του περισσεύουν και αρκετά για να την κάνει πραγματικό πύραυλο.
