Σύνδεση

Citroen

Το Citroen C5 Aircross είναι συνολικά ιδιαίτερα ευχάριστο

Εάν ένας από τους στόχους των σχεδιαστών της Citroen ήταν να κάνουν το C5 Aircross να δείχνει πιο μικρό από ότι είναι στην πραγματικότητα τότε τον πέτυχαν απόλυτα. Και αυτό μαζί με τις επιτυχημένες του αναλογίες, την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος και το εμφατικό του εμπρός μέρος με τους χαρακτηριστικούς προβολείς δημιουργεί ένα ιδιαίτερα δυναμικό σύνολο.

Η προσωπικότητα του οποίου ενισχύεται και άλλο με σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως το περίγραμμα των παραθύρων -ειδικά στην πίσω κολώνα- ή τα έγχρωμα στοιχεία τόσο χαμηλά στον προφυλακτήρα όσο και στα πλευρικά προστατευτικά. Η παρουσία όλων αυτών τονίζει παράλληλα και τον off road προσανατολισμό.

Στο σύγχρονο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη κεντρική οθόνη που δεν είναι μόνο για το σύστημα infotainment αλλά πρακτικά για τις περισσότερες των λειτουργιών και ρυθμίσεων. Ταυτόχρονα είναι πολύ έξυπνα και ωραία ενσωματωμένη στη γενικότερη σχεδίαση του ταμπλό, που και αυτό έχει σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες, όπως τις κάθετες λεπτομέρειες, που θυμίζουν «γαζιά» σε κλασικές δερμάτινες αποσκευές.

Έξυπνη επιλογή τα μπουτόν ακριβώς κάτω από την οθόνη προκειμένου ο οδηγός ή ο συνοδηγός να μπορούν να πηγαίνουν άμεσα στις βασικές λειτουργίες χωρίς να «χάνονται» στο ομολογουμένως εύχρηστο μενού. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων πέρα από το ότι συμβάλλει στη high tech υπόσταση του C5 Aircross είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος και με εμφάνιση που προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού για ενημέρωση ή απλά στη διάθεσή του.

Οι χώροι στο εσωτερικό και ειδικά στο πίσω κάθισμα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά αλλά στην πράξη αποδεικνύονται και άνετοι και προσαρμόσιμοι στις εκάστοτε ανάγκες. Χάρη στη δυνατότητα ανεξάρτητης μετατόπισης των τριών τμημάτων του πίσω καθίσματος αλλά και στην τοποθέτηση των πλατών τους σε διάφορες γωνίες.

Αντίστοιχα και ο χώρος αποσκευών δεν κλέβει οπτικά την παράσταση -σε αυτό ίσως και να φταίει το σχήμα του- αλλά τελικά και μεγάλη χωρητικότητα έχει (από 580 έως και 720 λίτρα στην πενταθέσια διάταξή τους, έως και 1.630 λίτρα στη διθέσια) και καλά εκμεταλλεύσιμος είναι.

Από κει και πέρα αυτό που αξίζει να σημειώσω είναι ο πλήρης εξοπλισμός ασφάλειας, άνεσης, υποβοήθησης και διασύνδεσης και η ιδιαίτερα καλή ποιότητα κατασκευής, με χαρακτηριστική την απουσία τριγμών και συντονισμών ακόμα και όταν ο χωματόδρομος ήταν κάτι παραπάνω από κακός.

Εδώ, αλλά και στην άμμο -το χειμώνα ισχύει το ίδιο και στο χιόνι- πολύ χρήσιμο αποδεικνύεται το Grip Control. ΟΚ δεν μπορεί να υποκαταστήσει την τετρακίνηση, αλλά εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες αυξάνοντας τόσο την ασφάλεια όσο και το fun to drive.

Και fun to drive το C5 Aircross προσφέρει απλόχερα μιας και είναι ιδιαίτερα ευέλικτο σε σχετικά στενούς δρόμους με συνεχείς στροφές, με περιορισμένες κλίσεις στις στροφές και χωρίς ενοχλητικές μετακινήσεις του αμαξώματος. Στην εθνική αποδεικνύεται σταθερό και ευθύβολο ακόμα και όταν η ταχύτητά του κινείται κοντά στην τελική του. Σημαντικό είναι πως κάτω από όλες τις συνθήκες είναι και ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς η  μέση κατανάλωσή του στις σχεδόν 1.500 χιλιόμετρα που διανύσαμε ήταν κοντά στα 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Αυτό σίγουρα πιστώνεται στον πολύ καλό κινητήρα πετρελαίου του. Ο 1.5 BlueHDI με τους 130 ίππους είναι ελαστικός από χαμηλά και πολύ καλός στη μεσαία περιοχή των στροφών του, ενώ μόνο αν πιεστεί με το αυτοκίνητο φορτωμένο διαφαίνονται τα αναλογικά λίγα κυβικά του. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις περνά απαρατήρητος και αυτό είναι πολύ μεγάλο κοπλιμέντο, μιας και καλύπτει όλα όσα του ζητηθούν με άνεση και χωρίς να πιεστεί. Ούτε καν ακουστικά…

Σημαντικό στοιχείο και ο καλός συνδυασμός του με το επίσης πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο με τις οχτώ σχέσεις και την πολύ καλή κλιμάκωση που είναι δεδομένο πως καλύπτει τις όποιες αδυναμίες του συμβάλλοντας καθοριστικά στην απόλυτα θετική συνολική εντύπωση.

Έτσι λοιπόν το Citroen C5 Aircross δικαιολογεί απόλυτα τον ρόλο της ναυαρχίδας της Citroen, με την τιμή του για την έκδοσή του 1.5 BlueHDI να ξεκινά από τις 25.000 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και επίπεδο εξοπλισμού Live και από τις 30.050 ευρώ με αυτόματο και εξοπλισμό επιπέδου Inspire.

CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.500×1.840×1.670 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.730 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 580- 1.630 λίτρα
Βάρος: 1.430 κιλά
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 130 PS/ 3.750 σ.α.λ.
Ροπή: 300 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,6”, 189 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 6,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 106 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 95 €
Τιμή: από 25.000 €

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured

Μη σου τύχει: δείτε έναν κεραυνό να χτυπά ένα Toyota RAV4 (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup