Σύνδεση

BOSCH

Bosch e-axle: όταν ηλεκτροκινητήρας, ηλεκτρονικά και μετάδοση γίνονται ένα

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Bosch θα παρουσιάσει μια νέα μονάδα πρόωσης για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκόινητα, την οποία ονομάζει e-axle. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι ότι ενοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα, ηλεκτρονικά ελέγχου και μετάδοση σε ένα ενιαίο σύνολο που ζυγίζει μόλις 90 κιλά στην έκδοσή του των 150 kW και μπορεί να κινήσει άμεσα τους τροχούς ενός αυτοκινήτου.

Με την ενοποίηση των τριών διαφορετικών συστημάτων δεν εξοικονομείται μόνο βάρος που έχει θετική επίπτωση και στην αχίλλειο πτέρνα των ηλεκτρικών μοντέλων, την αυτονομία, αλλά και χώρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλού.


Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις επιτρέπουν την τοποθέτηση του e-axle τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα ενός οχήματος χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ σύμφωνα με τη Bosch το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας μονάδας πρόωσης είναι η πολύ εύκολη παραμετροποίησή της. Το μόνο που θα πρέπει να καθορίσει ο κατασκευαστής του οχήματος που θέλει να την χρησιμοποιήσεις είναι η ισχύς, η ροπή και ο διαθέσιμος χώρος προκειμένου η γερμανική εταιρεία, από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, να προσαρμόσει το e-axle.

Έτσι η ιπποδύναμη μπορεί να κυμανθεί από 100 έως 300 kW και η ροπή από 1.000 έως 6.000 Nm, ενώ τα μεμονωμένα στοιχεία έχουν επανασχεδιαστεί και με τέτοιο τρόπο, σύμφωνα πάντα με την Bosch, ώστε σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα να μπορούν να εξασφαλίζουν πιο υψηλά επίπεδα συνεχούς απόδοσης, Αυτό στην πράξη σημαίνει πως οι μεγάλες ταχύτητες μπορούν να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα πρόωσης,

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo