Βάζοντας ένα ψηλό τιμόνι και αφαιρώντας ένα «R» και λίγα πλαστικά από την παντοδύναμη superbike S1000RR, η ΒΜW δημιουργεί την πρώτη streetfighter στην ιστορία της!
Η τετρακύλινδρη S1000RR δεν χρειάζεται συστάσεις, από την πρώτη στιγμή που προυσιάστηκε προ πενταετίας έβαλε τον ανταγωνισμό να τρέχει πανικόβλητος. Δεν ξέρουμε αν ήταν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διέθετε εν αφθονία, ξέρουμε όμως ότι μπήκε από το πουθενά σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό και κατάφερε να κυνηγήσει νίκες και να φλερτάρει τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK.
H νέα S1000R που μόλις βγήκε στον αέρα δεν είναι μια νέα μοτοσυκλέτα για τη BMW αλλά μια RR με λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα και ένα ίσιο τιμόνι στη θέση των κλιπονς, που ζυγίζει λιγότερα από 180 κιλά (άνευ υγρών) και που αποδίδει 160 ίππους. Ακούγονται -και είναι- αρκετά λιγότεροι από τους 193 της supersport RR, αλλά δεν νομίζουμε ότι αυτό θα απασχολήσει ιδιαίτερα τους μελλοντικούς της κατόχους. Σους οποίους, για να τους «παρηγορήσει», προσφέρει απλόχερα όλον τον εξοπλισμό που διαθέτει η RR, από το διαβόητο Race ABS και το σύστημα ASC (Traction Control), μέχρι τη διπλή χαρτογράφηση (Rain & Road) και το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ (αμορτισέρ τιμονιού).
Το πάρτι των ηλεκτρονικών συνεχίζεται με το σύστημα E-Gas, που φροντίζει για την ιδανική απόκριση του γκαζιού και το αντίστοιχο DDC (Dynamic Damping Control) στον extra εξοπλισμό που «διαβάζει» το δρόμο και ρυθμίζει ανάλογα τη λειτουργία της ανάρτησης.
Το αλουμινένιο ρεζερβουάρ είναι μια πρωτιά στην κατηγορία και, τέλος, μια σειρά γνήσιων after market αξεσουάρ εγγυάται τη μεταμόρφωση της S1000R, αισθητικά και ουσιαστικά, σε μια ξεχωριστή streetfighter που θα κερδίζει τις μάχες των φαναριών και τα βλέμματα των περαστικών.
Νίκος Βιτσιλάκης