Σύνδεση

BMW

BMW-PSA: ΤΕΛΟΣ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ 2016, ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο 1.600 TURBO

Η BMW και ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroen) συνεργάζονται στενά εδώ και μια δεκαετία –πιο συγκεκριμένα από το 2002- και ένα από τα προϊόντα αυτής της σύμπραξης είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών που χρησιμοποιήθηκε αρχικά σε μοντέλα των Peugeot, Citroen και Mini και στη συνέχεια και σε αρκετά BMW. Μέχρι σήμερα και με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, ενώ δικαίως περιλαμβάνεται μεταξύ των καλύτερων συνόλων της κλάσης του.

Τώρα όμως ένα άρθρο του Bloomberg προαναγγέλλει τη λύση αυτής της συνεργασίας από το 2016 και η αιτία θα πρέπει να αναζητηθεί κυρίως στον καινούργιο τρικύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών που έχει εξελίξει η BMW, θα χρησιμοποιηθεί φυσικά και από τη Mini και η απόδοσή του θα κυμαίνεται από 120 έως 222 ίππους. Από την άλλη, η PSA έχει ήδη παρουσιάσει τους δικούς της τρικύλινδρους κινητήρες νέας γενιάς, ενώ από το 2017 θα παρουσιάσει και καινούργιους diesel 1.400 και 1.600 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup