Η BMW και ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroen) συνεργάζονται στενά εδώ και μια δεκαετία –πιο συγκεκριμένα από το 2002- και ένα από τα προϊόντα αυτής της σύμπραξης είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών που χρησιμοποιήθηκε αρχικά σε μοντέλα των Peugeot, Citroen και Mini και στη συνέχεια και σε αρκετά BMW. Μέχρι σήμερα και με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, ενώ δικαίως περιλαμβάνεται μεταξύ των καλύτερων συνόλων της κλάσης του.
Τώρα όμως ένα άρθρο του Bloomberg προαναγγέλλει τη λύση αυτής της συνεργασίας από το 2016 και η αιτία θα πρέπει να αναζητηθεί κυρίως στον καινούργιο τρικύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών που έχει εξελίξει η BMW, θα χρησιμοποιηθεί φυσικά και από τη Mini και η απόδοσή του θα κυμαίνεται από 120 έως 222 ίππους. Από την άλλη, η PSA έχει ήδη παρουσιάσει τους δικούς της τρικύλινδρους κινητήρες νέας γενιάς, ενώ από το 2017 θα παρουσιάσει και καινούργιους diesel 1.400 και 1.600 κυβικών.
Γιάννης Σκουφής