Σύνδεση

BMW

Με τη M3 CS η BMW κρατούσε το καλύτερο για το τέλος

Η παραγωγή  της τρέχουσας γενιάς της BMW M3 ολοκληρώνεται μιας και η σούπερ σπορ έκδοση της 3άρας δεν πληροί, χωρίς τροποποιήσεις, τους νέους κανονισμούς WLTP.

Με δεδομένο το παραπάνω η BMW αποφάσισε να κλείσει την παρουσία της M3 F90 (αυτός είναι ο εσωτερικός της κωδικός) με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παρουσιάζοντας δηλαδή τη σκληροπυρηνική και συλλεκτική CS. Η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.200 μονάδες εκ των οποίων οι 550 είναι ρεζερβέ για τις ΗΠΑ.

Η M3 CS είναι κατά 50 κιλά πιο ελαφριά σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο λόγω της χρήσης πολλών στοιχείων του αμαξώματος κατασκευασμένων από GRFP (συνθετικό υλικά ενισχυμένο με ανθρακονήματα). Ταυτόχρονα είναι και κατά 10 ίππους πιο δυνατή, φτάνοντας συνολικά τους 460, από τη μέχρι τώρα ισχυρότερη εκδοχή της M3, την Performance Pack των 450 ίππων.

Φυσικά είναι και η πιο γρήγορη της συνομοταξίας των Μ3, με 0-100 σε 3,9 δεύτερα και τελική 280 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4156″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured