Σύνδεση

BMW

ΒΜW i7: Έτοιμη η ηλεκτρική ναυαρχίδα

Το νέο πολυτελές ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, η i7 θα παρουσιαστεί και επίσημα μέσα στον Απρίλιο, με την εταιρία να δίνει στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες teaser.

Το νέο ηλεκτρικό sedan θα παρουσιαστεί μαζί με τη νέα γενιά της Σειράς 7 ως η πιο ισχυρή εκδοχή της.

Από την πρώτη εικόνα που έχουμε στην διάθεσή μας βλέπουμε μία γιγαντιαία και φωτιζόμενη μάσκα που κατεβαίνει μέχρι χαμηλά στον προφυλακτήρα και δεν είναι εντελώς κλειστή όπως θα περίμενε κανείς από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η γρίλια, παρόμοια με αυτή της XM, πλαισιώνεται νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι χωριστά, επιβεβαιώνοντας τις μέχρι τώρα εικόνες που έχουμε δει από αυτοκίνητα δοκιμών της εταιρίας.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν στον κόσμο, καθώς η EQS έχει πίσω πόρτα.

πλαισιώνεται από λεπτό κρυστάλλινο γυαλί LED και ένα δεύτερο ζεύγος μονάδων φωτισμού κάτω από αυτά, επιβεβαιώνοντας τη σχεδίαση των σπαστών προβολέων που φαίνεται στα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα.

Μπορούμε επίσης να δούμε μεγάλη χαμηλότερη εισαγωγή και λεπτές πλαϊνές εισόδους.

Η BMW περιγράφει το i7 ως «το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν στον κόσμο», το οποίο είναι τεχνικά σωστό αφού ο μεγαλύτερος αντίπαλός της, η Mercedes-Benz EQS έρχεται με πίσω καταπακτή.

Στο εσωτερικό θα υπάρχει μία μεγάλη οθόνη με το όνομα BMW Theate, με διαγώνιο 31 ιντσών και αναλογίες 32:9 για τους πίσω επιβάτες. Με αυτόν τον τρόπο η BMW διαφοροποιείται από την Mercedes EQS, δίνοντας έμφαση στην ψυχαγωγία των πίσω επιβατών και όχι στους εμπρός όπως η Mercedes με το τεράστιο MBUX Hyperscreen.

Στο εμπρός μέρος υπάρχει μία μεγάλη καμπύλη ενιαία επιφάνεια με τις οθόνες και το νέο σύστμα iDrive τελευταίας γενιάς και αυτό που η BMW ονομάζει Interaction Bar, μία φωτιζόμενη μπάρα από διακόπτες αφής για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Η i7 θα εφοδιάζεται με την τεράστια ηλιοροφή Sky Lounge με φωτιζόμενες LED ίνες, ενώ θα υπάρχουν και προγράμματα πολλά προγράμματα οδήγησης τα οποία εκτός από τις επεμβάσεις στις ρυθμίσεις των μηχανικών μερών θα επηρεάζει και τον εσωτερικό φωτισμό.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης, πέρα από την διαβεβαίωση της BMW ότι θα έχει αυτονομία που θα αγγίζει και τα 610 χιλιόμετρα, με την μέση κατανάλωση να είναι μεταξύ 19,7 και 18,9 kWh/100 χλμ.

Φήμες που υπάρχουν σχετικά με την μπαταρία την φέρνουν να έχει χωρητικότητα έως και 120 kWh, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση αναμένεται να φθάνει σε συνδυαστική ισχύ τους 750 ίππους. Μέχρι πάντως τα μέσα Απριλίου, η i7 θα αποκαλύπτεται σιγά-σιγά οπότε θα επανέλθουμε με πιο ξεκάθαρα στοιχεία και την οριστική αποκάλυψη του αμαξώματός της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Από πόσα θα ξεκινά η Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Πόσο κοστίζει το νέο Dacia Jogger στην Ελλάδα;

Dacia

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup