Σύνδεση

BMW

BMW 6 COUPE

bmw-6coupe-1

bmw-6coupe-1

Μετά το Cabrio της σειράς 6 που προηγήθηκε τώρα παρουσιάζεται επίσημα και η κλειστή έκδοση, η BMW 6 Coupe. Η οποία είναι η 3η κατά σειρά γενιά του μεγάλου κουπε της εταιρείας του Μονάχου, που σε σχέση με τον άμεσο προκάτοχό του όχι μόνο έχει μεγαλώσει σε ότι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, αλλά έχει αποκτήσει και μια πιο έντονη αισθητική παρουσία.

Έτσι λοιπόν η νέα 6 Coupe διαθέτει πιο δυναμικές γραμμές, πιο έντονα και τονισμένα χαρακτηριστικά, ενώ και το εσωτερικό της είναι πλέον πιο exclusive και προσανατολισμένο προς τον οδηγό, κάτι που ισχύει βέβαια και για τo κάμπριο.

Παράλληλα πέρα από πιο πολυτελής –στον εσωτερικό διάκοσμο πάντως δεσπόζει η μεγάλη οθόνη, που φτάνει μέχρι και τις 10,2 ίντσες και είναι η μεγαλύτερη σε μοντέλο παραγωγής– είναι και πιο άνετη. Κι αυτό γιατί η αύξηση του μεταξονίου αλλά και του μήκους είχε σα συνέπεια τόσο τη βελτίωση των χώρων πίσω όσο και του πορτμπαγκάζ. Τα 460 λίτρα του τελευταίου μπορούν να χωρέσουν, ως είθιστε να αναφέρουν οι κατασκευαστές για μοντέλα αυτής της κατηγορίας, 3 μεγάλες τσάντες του γκόλφ.

Φυσικά η καινούργια κλειστή 6άρα είναι εξοπλισμένη με όλα τα high tech συστήματα των Βαυαρών σε όλους τους τομείς. Και σε ότι αφορά την παραμετροποίηση των οδηγικών χαρακτηριστικών (Driving Experience Control) αλλά και τη ρύθμιση των αναρτήσεων (Adaptive Drive κ.λπ).

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται αποκλειστικά από turbo, τόσο βενζίνης όσο και diesel. Κορυφαίος ο V8 των 4,4 λίτρων και των 407 ίππων της 650i, που για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου συνδυάζεται και με τετρακίνηση xDrive.

Οι 640i και 640d κινούνται από 6κύλινδρα σύνολα 3.000 κυβικών, που με τη βοήθεια ενός turbo ο πρώτος και δύο ο δεύτερος (δύο turbo έχει και ο V8 της 650) αποδίδουν 320 και 313 ίππους αντίστοιχα. Έτσι αυτός της 640d είναι από τους ισχυρότερους και πιο σπορτίφ diesel της παγκόσμιας αγοράς, ενώ και οι δύο συνδυάζονται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, κάτι που βέβαια ισχύει και για την κορυφαία 650i, με ή χωρίς τετρακίνηση.

Η τελευταία απλά δεν διαθέτει σύστημα start stop αλλά και το πρόγραμμα Eco Pro που αυξάνει ακόμα περισσότερο την οικονομία καυσίμου και μειώνει κι άλλo τις εκπομπές ρύπων όπως οι μικρότερες εκδοχές.

Στον αντίποδα έχει να επιδείξει ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις (0-100 σε 4,9”, αντί ενός επίσης εξαιρετικού 5,4” της 640), που σε κάποιο ποσοστό οφείλονται και στην προσπάθεια των μηχανικών της BMW να περιορίσουν το βάρος με τη χρήση συνθετικών υλικών σε διάφορα σημεία του αμαξώματος (π.χ. πόρτες, καπό και βάσεις εμπρός άξονα είναι από αλουμίνιο και τα εμπρός φτερά από πλαστικό).

Αν πάντως κάποιος επιθυμεί να συνδυάσει αυτές τις επιδόσεις και με ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά σημειώστε πως το M Sport Pack για την 6άρα κουπέ θα είναι διαθέσιμο ευθύς εξαρχής.

{gallery}photos/26/news/BMW-6-COUPE{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup