Η BMW 4 Coupe δεν πρόλαβε να εμφανιστεί και οι απανταχού βελτιωτές έχουν αναλάβει δράση. Από τους πρώτους που παρουσίασε την πρότασή της η AC Schnitzer, που πέρα από το κλασικό τρίπτυχο –ανάρτηση, εξάτμιση, ζάντες- προσφέρει και κιτ αναβάθμισης των κινητήρων.
Σε ότι αφορά την ανάρτηση υπάρχουν δύο επιλογές: μια χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά και μια αγωνιστικών προδιαγραφών και πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ οι ζάντες κυμαίνονται από 18άρες μέχρι 20άρες. Παράλληλα επεμβάσεις μπορούν να γίνουν και στο εσωτερικό, όπου η Schnitzer χρησιμοποιεί κατά κόρον αλουμίνιο για επενδύσεις, λεπτομέρειες κ.λπ, που στο ελληνικό π.χ. καλοκαίρι είναι ότι πρέπει για να πάθεις έγκαυμα.
Ο κινητήρας πετρελαίου των 2.000 κυβικών της 420d μετά την επέμβαση της Schnitzer ανεβαίνει από τους 180 στους 218 ίππους, ενώ ο επίσης δίλιτρος turbo βενζίνης της 428i πήγε από τους 245 στους 294 ίππους. Με τη σειρά του ο 6κύλινδρος των 3.000 κυβικών, επίσης turbo, της 435i έχει φτάσει τους 360 ίππους (από 306).
Γιάννης Σκουφής
