Σύνδεση

BMW

BMW 320D (190 PS): Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ “ΣΤΙΓΜΗ” ΤΗΣ 3ΑΡΑΣ!

Πρόλογοι και συστάσεις για την “3άρα” είναι μάλλον περιττοί, καθώς έχοντας πίσω της ήδη έξι γενιές και εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, παραμένει ακόμα και σήμερα, στις εποχές των crossover και των SUV, μία σταθερή αξία για όσους αναζητούν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την κορυφαία τεχνολογία και την ποιότητα μιας BMW.

Ερχόμενοι λοιπόν στο αυτοκίνητο της δοκιμής, την 320d με τους 190 ίππους, αυτό που αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή που θα ανοίξεις την πόρτα και θα καθίσεις στο τιμόνι είναι ότι έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να θέτει τα στάνταρ σε ότι αφορά το “δέσιμό” του με τον οδηγό. Από τα πρώτα χιλιόμετρα κιόλας αντιλαμβάνεσαι για άλλη μια φορά ότι βρίσκεσαι στο πιο “συμμετοχικό” αυτοκίνητο της κατηγορίας του, με ένα εκπληκτικό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, ένα απίστευτα στιβαρό πλαίσιο και ένα πακέτο αναρτήσεων και φρένων που πλέον αποτελεί τυπικό γονιδίωμα μιας 3άρας.

320d-2

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το εξαιρετικό αυτό οδηγικό σύνολο συνδυάζεται και με έναν από τους καλύτερους diesel της αγοράς, τον δίλιτρο TwinPower Turbo της ΒMW, με απόδοση 190 ίππων και 400 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά σύνολο, κάτι που αντανακλάται όχι μόνο στην συμπεριφορά του και την αθόρυβη λειτουργία του όσο και την οικονομία του σε καύσιμο. Το τελευταίο αντιστοιχεί σε τιμές σταθερά κάτω από τα 6,5 λίτρα/100 χλμ. χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, ενώ αν επιλεγεί το πρόγραμμα eco pro (το οποίο μεταξύ άλλων προσαρμόζει το κιβώτιο σε πιο οικονομική λειτουργία, επεμβαίνει στις ρυθμίσεις του κλιματισμού κ.λπ.) και σε συνεργασία με το start/stop η τιμή αυτή μπορεί να πέσει έως και ένα λίτρο πιο κάτω.

SAMSUNG CSC

Στην εξαιρετική απόδοση του δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα συμβάλλει και το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων Steptronic (ίσως ένα από τα δυο-τρια καλύτερα κιβώτια αυτή την στιγμή στην αγορά) το οποίο χάρη στο έξυπνο λογισμικό του και την πυκνή διάταξη των σχέσεων καταφέρνει να διατηρεί τον κινητήρα “ζωντανό” και στην μεσαία κλίμακα των στροφών, έτοιμο ανά πάσα στιγμή να ανταποκριθεί με απίστευτη αμεσότητα στις εντολές του οδηγού.

SAMSUNG CSC

Πέρα από το εξαιρετικό μηχανολογικό πακέτο (το οποίο διαθέτει και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης Comfort, Εco, Sport και Sport+ με τις ανάλογες επεμβάσεις στην αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και των αναρτήσεων), η 3άρα αυτής της τελευταίας γενιάς, μετά και το facelift που έγινε πριν ενάμισι χρόνο είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη όλων των εποχών. Και μάλιστα θα την λέγαμε και την πιο “οικογενειακή”, καθώς μετά την ανανέωση του μοντέλου το 2012 η BMW έδωσε μεγάλη έμφαση στο να εξασφαλίσει χώρους και ανέσεις για τους επιβάτες, στοιχείο που ποτέ μέχρι τότε δεν ήταν το φόρτε της σειράς 3.

SAMSUNG CSC

Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά τους πολύ καλούς χώρους που υπάρχουν πλέον για τους πίσω επιβάτες, το αρκετά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 480 λίτρων (αν και με σχετικά μικρό άνοιγμα) ενώ σταθερή αξία παραμένει η πολυτέλεια και η απίστευτη προσοχή στην λεπτομέρεια σε ότι αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούνται και την εργονομία.

SAMSUNG CSC

Όσο για τον εξοπλισμό, κατά γνήσια παράδοση της εταιρίας περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας από την βασική έκδοση (ξεκινά από τα 46.010 ευρώ ) ενώ και πάλι η μεγάλη λίστα των εξτρά μπορεί να ανεβάσει αυτή την τιμή σε πολύ υψηλότερα επίπεδα.

Συμπερασματικά, η 320D των 190 ίππων είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη επιλογή για την γκάμα του μοντέλου στην χώρα μας. Παραμένει χωρίς καμία διαπραγμάτευση η πρώτη επιλογή για τον οδηγό που απολαμβάνει την οδήγηση σε κάθε περίσταση, χωρίς από την άλλη να υστερεί -όπως συνέβαινε παλαιότερα- σε τομείς πρακτικούς όπως οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές.

SAMSUNG CSC

Ο εξαιρετικός κινητήρας και το απίστευτο αυτόματο κιβώτιο προσθέτουν ακόμα περισσότερους πόντους στην απόλαυση που μπορεί να προσφέρει η συγκεκριμένη 3άρα, με την οικονομία σε καύσιμο να την καθιστά μονόδρομο για όσους ψηφίζουν ΒΜW σ’ αυτή την περιοχή χρημάτων και status. Μια κλασική BMW, μία διαχρονική 3άρα στην καλύτερή της στιγμή!

Παναγιώτης Τριτάρης

BMW 320D
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.633×1.811×1.429 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.810 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 480 λίτρα
Βάρος: 1.505 κιλά
Κινητήρας: 1.995 κ.εκ. 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 190 PS/4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 400 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 7,3”, 235 χλμ./ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 4 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 106 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας: 104 €
Τιμή: Από 46.010 €

Φωτογραφίες: Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured