Σύνδεση

BMW

Η ΝΕΑ BMW 3

Επίσημη πρεμιέρα σήμερα για την καινούργια 3άρα της BMW, οι πωλήσεις της οποία θα ξεκινήσουν πανευρωπαϊκά στις 11 Φεβρουαρίου του 2012.

Αισίως πρόκειται για την 6η κατά σειρά γενιά της BMW 3, που είναι το αναμφισβήτητο best seller της εταιρείας του Μονάχου, μιας και από το 1975 που πρωτο-εμφανίστηκε έχει κατασκευαστεί και βεβαίως πουληθεί πάνω από 10 εκατομμύρια φορές.

Η νέα σειρά 3 λοιπόν, η οποία παρουσιάστηκε όπως είπαμε σήμερα, έχει ανανεωμένο, πιο σύγχρονο, πιο αεροδυναμικό (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26) και πιο δυναμικό παρουσιαστικό με βασικό χαρακτηριστικό του την οπτική ενοποίηση της μάσκας με τα χαρακτηριστικά «νεφρά» και των προβολέων καθώς και την ύπαρξη δύο μεγάλων και μερικών μικρότερων εισαγωγών αέρα.

Ταυτόχρονα η καινούργια 3άρα έχει μεγαλώσει κατά 93 χιλιοστά –το μήκος της φτάνει πλέον τα 4,624 μέτρα– προκειμένου να εξασφαλιστούν καλύτεροι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ 480 λίτρα, +20 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, καθώς και δυνατότητα αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος σε τρία τμήματα με αναλογία 40:20:40). Για τον ίδιο λόγο το ήδη μεγάλο μεταξόνιό της αυξήθηκε κι άλλο στα 2.810 χιλιοστά (+50 σε σχέση με το παρελθόν και έστω και για λίγο το μεγαλύτερο της κατηγορίας), ενώ και τα μετατρόχια είναι πλέον πιο φαρδιά (+37 χιλιοστά μπροστά, +47 πίσω).

Η λογική της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού έχει ακολουθηθεί και στον εσωτερικό της διάκοσμο, όπου το σύνολο ταμπλό- κονσόλα έχει όπως στις πρώτες γενιές της μια κλίση 7 μοιρών προς τον οδηγό. Σημαντική αλλαγή είναι και τα τρια αρχικά επίπεδα εξοπλισμού, τα Sport Line, Modern Line και Luxury Line, ενώ αυτό της M Sport με διαφοροποίησεις τόσο εντός όσο και εκτός θα ακολουθήσει το καλοκαίρι. Φυσικά ως είθιστε η λίστα των εξτρά θα είναι μεγάλη και μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει και έγχρωμο Head Up Dipslay (HUD), όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας (προειδοποίησης αλλαγής και διατήρησης λωρίδας κ.λπ.) αλλά και 8άρι αυτόματο κιβώτιο –και τα δύο για πρώτη φορά στην κατηγορία.

Το τελευταίο θα συνδυάζεται με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες και με το σύστημα Auto Start Stop, που θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Driving Experience Control –από το όνομά του και μόνο γίνεται σαφές πως η BMW εξακολουθεί να ποντάρει πολύ στην οδηγική ευχαρίστηση που παρέχει η 3άρα- που εκτός από τα Comfort, Sport και Sport+ έχει και πρόγραμμα Eco.

Συνολικά πάντως το Eco λήφθηκε πολύ σοβαρά υπόψη κατά την εξέλιξη της νέας 3άρας, η οποία αν και μεγαλύτερη σε μέγεθος και με σημαντικά πιο άκαμπτο πλαίσιο είναι 40 κιλά πιο ελαφριά σε σχέση με την προκάτοχό της (1.430 το σύνολο για τη δίλιτρη 328i).

Ανάλογη ήταν η προσέγγιση και για τους κινητήρες κι έτσι την 11η Φεβρουαρίου που όπως είπαμε ξεκινούν οι πωλήσεις η γκάμα θα περιλαμβάνει πέρα από την πετρελαιοκίνητη 320d (184 ίπποι) και την 320d Efficient Dynamics. Η οποία παρά τους 163 ίππους και το 0-100 σε μόλις 8,0 δεύτερα έχει να επιδείξει μέση κατανάλωση 4,1 λίτρων diesel τα 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μόνο 109 γραμμάρια το χιλιόμετρο, χάρη στο start stop, στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, στην ένδειξη αλλαγής σχέσης και στη λειτουργία των παρελκομένων (αντλίες κ.λπ.) όταν και όσο χρειάζονται που περιλαμβάνει το πακέτο Efficient Dynamics.

Για την αρχή, πέρα από τους δύο diesel θα είναι διαθέσιμοι και δύο κινητήρες βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τον ολοκαίνουργιο δίλιτρο τετρακύλινδο turboTwinPower Turbo σύμφωνα με την ονοματολογία της BMW κι ας έχει ένα μόνο υπερσυμπιεστή- των 245 ίππων και των 350 Nm στις μόλις 1.250 σ.α.λ. της 328i (0-100 σε 5,9”!, μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα και εκπομπές CO2 149 γραμμάρια με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) και το γνωστό  6κύλινδρο turbo των 3.000 κυβικών και των 306 ίππων της 335i.

Την άνοιξη η γκάμα θα συμπληρωθεί και με άλλα σύνολα, όπως το δίλιτρο turbo των 184 ίππων της 320i, ενώ είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσει και ο 1.600 turbo είτε με τους 136 είτε με τους 170 ίππους είτε και με τις δύο παραλλαγές του, που χρησιμοποιείται ήδη στην καινούργια σειρά 1. Η παρουσία του θα εξαγνίσει και το ελληνικό best seller, τη βασική 316i, μιας και σε σχέση με τις προκατόχους της θα έχει να επιδείξει και ικανοποιητικά αποθέματα ισχύος και ελαστικότητα και αξιόλογες επιδόσεις. Για το φθινόπωρο του 2012 έχει προγραμματιστεί και η παρουσίαση της υβριδικής ActiveHybrid3, με συνδυαστική ισχύ 340 ίππων, μέση κατανάλωση 6,4 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα και δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για 3 έως 4 χιλιόμετρα.

Μέχρι τότε όμως έχουμε καιρό, ενώ σε ότι αφορά τις τιμές σημειώστε ότι στη Γερμανία η 320d θα ξεκινά από τις 35.350 € και η 335i από τις 43.600. Για την Ελλάδα βάλτε τις αναπόφευκτες λόγω κράτους προσαυξήσεις και θα έχετε μια εικόνα…

{gallery}photos/26/news/NEA-BMW-3SERIES-1{/gallery}


Μη χάσεις:

SKODA RAPID

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup