Το να στοιχημάτιζε κανείς λίγους μήνες πριν πως ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.500 κυβικών της BMW θα έμπαινε και στη νεόκοπη σειρά 2 θα ήταν σαν να έκλεβε εκκλησία. Πράγματι η εταιρεία του Μονάχου ανακοίνωσε μετά την αντίστοιχη Active Tourer και την κουπέ 218i, με 136 άλογα και 220 Nm ροπής.
H πιο μικρή και φυσικά και πιο προσιτή έκδοση βενζίνης του μικρότερου κουπέ BMW χρειάζεται κατά μέσο όρο 5,1 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα, και 8,8 δεύτερα για το 0-100, όταν το κιβώτιό της είναι χειροκίνητο. Όταν είναι το αυτόματο των 8 σχέσεων στην παραπάνω τιμή προστίθεται ένα δεύτερο, ενώ η τελική ξεπερνά τα 210.
Παράλληλα στη γκάμα της σειρά 2 προστέθηκε και η τετρακίνητη εκδοχή της 220d –μέχρι τώρα τετρακίνητη ήταν μόνο η 235i- ενώ από πλευράς εξοπλισμού προστέθηκαν άλλα 4 επίπεδα. Στο πακέτο Μ η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, υπάρχει πλήρες αεροδυναμικό κιτ για το αμάξωμα καθώς και ειδικής σχεδίασης ζάντες 17 ιντσών.
Γιάννης Σκουφής
