Σύνδεση

BMW

Η εποχή των turbo ξεκίνησε με την BMW 2002 Turbo

Σήμερα η χρήση turbo θεωρείται εκ των ουκ άνευ, αλλά πριν από 38 ολόκληρα χρόνια η υπερπλήρωση ήταν σχεδόν τόσο εξωτική όσο και η… ηλεκτροκίνηση.

Το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο με υπερσυμπιεστή καυσαερίων ήταν η BMW 2002 Turbο, δίλιτρος τετρακύλινδρος της οποίας, με τη σχέση συμπίεσης 6,9:1 που σήμερα ακούγεται αστεία, απέδιδε 170 ίππους. Που της επέτρεπαν να φτάσει τα 210 χλμ./ ώρα.

Τελική ιδιαίτερα υψηλή για την εποχή και αυτός ήταν ο λόγος που η επωνυμία του μοντέλου ήταν γραμμένη ανάποδα στο εμπρός σπόιλερ. Προκειμένου ο οδηγός που προπορεύεται να μπορούσε να δει από τον καθρέφτη ποιο είναι το αυτοκινήτο που του ανάβει τα φώτα.

Η BMW παρουσίασε την 2002 Turbo στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 1973, εν μέσω πετρελαϊκής κρίσης, γεγονός που δεν επέτρεψε να κατασκευαστούν περισσότερες από 1.672. Σήμερα μια από όσες έχουν καταφέρει να φτάσουν μέχρι τι μέρες μας κοστολογείται περίπου 150.000 ευρώ, ενώ πρόσφατα η BMW τη θυμήθηκε παρουσιάζοντας την 2002 Hommage Concept.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Mokka είναι το πιο ενδιαφέρον Opel εδώ και χρόνια

Featured

Κάπως έτσι θα είναι το νέο Kia Sportage; (Video)

Featured

Δείτε το αστείο video της Mercedes-Benz για το αυτόνομο παρκάρισμα

Featured

Αυτή είναι η συλλεκτική Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup