Σύνδεση

Featured

Aυτό είναι το νέο πεντάθυρο Suzuki Jimny

Μπορεί στην Ευρώπη να είναι απαγορευμένος καρπός λόγω εκπομπών ρύπων, όμως το Jimny ζει και βασιλεύει σε άλλες αγορές. Και μετά από επεξεργασία και εξέλιξη αρκετών μηνών, η Suzuki παρουσιάζει στην Ινδία και την πεντάθυρη εκδοχή του.

Το μικρό τζιπάκι της Suzuki έχει μεγαλώσει αρκετά σε μήκος, φθάνοντας τα 3,985 μέτρα (η τρίθυρη έκδοση είναι στα 3,645 μέτρα). Παράλληλα έχει μεγαλώσει και το μεταξόνιο κατά 340 χιλιοστά, φθάνοντας τα 2,59 μέτρα. Το βάρος του είναι κατά 75-125 κιλά μεγαλύτερο από την 3θυρη έκδοση.

Σχεδιαστικά διατηρεί τις γνώριμες γραμμές του τρίθυρου Jimny με την προσθήκη των πίσω θυρών να μην αλλάζει την γενικότερη φιλοσοφία και την off road φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών με ελαστικά 196/80 και ρεζέρβα η οποία παραμένει τοποθετημένη στην πίσω πόρτα.

Το ταμπλό παραμένει χωρίς αλλαγές όμως το σαλόνι είναι αισθητά πιο ευρύχωρο, με τους πίσω επιβάτες να έχουν περισσότερους χώρους στην διάθεσή τους. Ο χώρος των αποσκευών κυμαίνεται από τα 208 έως τα 332 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Στο ταμπλό υπάρχει σύστημα infotainment με οθόνη 7 ή 9 ιντσών, που διαθέτει Android Auto, Apple Carplay και κάμερα οπισθοπορείας. Στην ακριβή έκδοση διατίθενται φώτα LED, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός και άλλα.

Ο κινητήρας παραμένει ο τετρακύλινδρος 1,5 με απόδοση 105 ίππους και 134 Nm ροπή. Συνδυάζεται με πεντατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο τετρατάχυτο κιβώτιο και τετρακίνηση AllGrip Pro της Suzuki με “κοντό” κιβώτιο ως στάνταρ.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για κάποιο υβριδικό κινητήριο σύνολο, αν και αυτό θα εξαρτηθεί από την εκάστοτε αγορά που θα πωληθεί το αυτοκίνητο.

Οι εκτός δρόμου ικανότητές του παραμένουν κορυφαίες, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 210 χιλιοστά, ενώ και οι off road γωνίες του παραμένουν όμοιες με εκείνες του τρίθυρου, εκτός από την γωνία ράμπας που είναι -φυσιολογικά- μεγαλύτερη.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από την Ινδική Maruti Suzuki και θα βρίσκεται στην αγορά από τον Μάιο, σε χώρες της Αφρικής, την Αυστραλία και την Λατινική Αμερική. Για την Ευρώπη δεν υπάρχουν προς το παρόν σχέδια, εκτός αν κάποια στιγμή η εταιρία αποφασίσει να προχωρήσει σε υιοθέτηση κάποιου κινητήρα με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξεπούλησε στην Ευρώπη το… παρ’ ολίγον ελληνικό αυτοκίνητο της Next e.Go

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Toyota: Διαθέσιμη η ανανεωμένη Corolla. Πόσο κοστίζει

Featured

Δείτε τι IQ έχει αυτός που αγοράζει κόκκινο αυτοκίνητο ή ηλεκτρικό

Featured

Ποιος κερδίζει στην πιο συγκλονιστική κόντρα που έγινε ποτέ; (Video)

Bugatti

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup