Σύνδεση

Citroen

Αυτό είναι το νέο σήμα της Citroen

H Citroen παρουσίασε ένα νέο λογότυπο το οποίο ανατρέχει στις πρώτες ημέρες της μάρκας. Με ένα οβάλ σχήμα που θυμίζει το σήμα του 1919 και το κλασικό σήμα της εταιρίας, θα κάνει την πρεμιέρα του στο τέλος του μήνα σε ένα νέο concept και στην συνέχεια θα περάσει και σε όλα τα μοντέλα παραγωγής.

Αυτό είναι το δέκατο λογότυπο της εταιρίας στα 103 χρόνια της ιστορίας της, και το τρίτο στα τελευταία 13 χρόνια. Αν και είναι άμεσα αναγνωρίσμο, είναι πιο μίνιμαλ και έχει έντονο το ρετρό στοιχείο.

Το κλασικό έμβλημα με τα διπλά “γαλόνια” που είχε επιλέξει ο ιδρυτής της εταιρίας όταν έφτιαχνε τα τεχνολογικά προηγμένα γρανάζια του, παραμένουν ως αναγνωριστικό σημάδι της Citroen, όμως το όλο σχέδιο έχει γίνει πιο μοντέρνο και αφαιρετικό.

Η αλλαγή αυτή γίνεται για να προσαρμοστεί η εταιρία στα νέα δεδομένα, τόσο σε ότι αφορά την παρουσία της στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, όσο και στο να ενισχύσει την εικόνα της εταιρίας στην ηλεκτρική της μετάβαση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi