Σύνδεση

Audi

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Audi TT (Video)

Eίκοσι χρόνια μετά την εμφάνιση της πρώτης γενιάς του ΤΤ, το οποίο είχε κάνει τεράστια εντύπωση με την σχεδίασή του, το κουπέ της Audi βρίσκεται στην τρίτη γενιά του. Πιο συγκεκριμένα πλέον στο δεύτερο μισό της 3ης γενιάς του, που από τις πρώτες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, δεν έχει δραστικές αλλαγές σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο.

Το αμάξωμα, χωρίς να ξεφεύγει από το βασικό σχέδιο, έχει αρκετές επεμβάσεις σε διάφορα σημεία με αποτέλεσμα να έχουμε ένα πιο μοντέρνο και σίγουρα πιο σπορ σε χαρακτήρα σχήμα. Υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες σε συνδυασμό με τη μάσκα Singleframe μαζί με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που παραπέμπουν στο RS.

Στο πίσω μέρος έχουν υπάρξει και πάλι λίγες επεμβάσεις με νέα φωτιστικά σώματα τα οποία θα μπορούν να είναι τεχνολογίας LED ή Matrix LED. Στην έκδοση S-Line τα σπορτίφ στοιχεία είναι περισσότερο τονισμένα, με μπροστινό μεγάλο splitter, κάθετες εισαγωγές αέρα, γρίλια σε χρώμα τιτανίου, πλευρικά skirts και ένα πιο σπορ πίσω μέρος.

Και οι δύο εκδόσεις, το TT Coupe και το TT Roadster έχουν μήκος στα 4,19 μέτρα, με μεταξόνιο στα 2,51 μέτρα, ενώ από το εργοστάσιο φεύγουν με τροχούς 17 ιντσών. Όποιος επιθυμεί μπορεί να φθάσει έως και τις 20 ίντσες ενώ υπάρχουν και τρία νέα χρώματα για το αμάξωμα.Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα υπάρχει η βασική έκδοση 40 TFSi με τον δίλιτρο κινητήρα να αποδίδει 197 ίππους και 320 Nm ροπής. Το 45 TFSI και ΤFSI Quattro θα αποδίδει 245 άλογα και 370 Νm ροπής, ενώ η κορυφαία προς το παρόν έκδοση TTS θα είναι και πάλι με τον δίλιτρο κινητήρα και απόδοση 306 ίππων και 400 Nm ροπής. Αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και η έκδοση RS. Οι μικρές εκδόσεις συνδυάζονται είτε με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με επτατάχυτο S-Tronic. Το τελευταίο είναι η μοναδική επιλογή για την έκδοση 45 TFSI Quattro, ενώ το TTS θα είναι μόνο τετρακίνητο και με το επτατάχυτο S-Tronic ως στάνταρ.

Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη υπάρχει η επιλογή “μαγνητικής” ανάρτησης με δυνατότητα ρύθμισης της σκληρότητας των αμορτισέρ (μειώνει και το ύψος από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά), ένα νέο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αλλά και ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό για να περνά καλύτερα η δύναμη στον δρόμο στην γρήγορη οδήγησης.

Στο σαλόνι δεν υπάρχουν δραματικές αλλαγές στην σχεδίαση, η οποία ούτως ή άλλως ήταν ιδιαίτερη και ξεχωριστή. Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις στον διάκοσμο και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων της Audi των 12,3 ιντσών είναι και πάλι στάνταρ. Βελτιωμένο και με έξτρα λειτουργίες είναι και το ΜΜΙ το οποίο διατηρεί την μινιμαλιστική του λογική. Υπάρχουν διαθέσιμα επίσης όλα τα σύγχρονα συστήματα για την άνεση και την υποβοήθηση του οδηγού.

Εκτός από την κουπέ έκδοση υπάρχει και το TT Roadster το οποίο παρουσιάστηκε μαζί, το οποίο έρχεται και πάλι με μαλακή οροφή σε χρώμα μαύρο ή γκρι. Η κατασκευή της οροφής είναι βελτιωμένη και ζυγίζει μόλις 39 κιλά, ενώ μπορεί να ανοιχθεί ηλεκτρικά ακόμα και με το αυτοκίνητο εν κινήσει, σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ/ώρα.

Η γερμανική εταιρία παρουσίασε επίσης δύο ειδικές εκδόσεις. Η πρώτη ονομάζεται “Audi TT 20 Years” και θα κατασκευαστεί σε μόλις 999 κομμάτια. Ενσωματώνει διάφορα στυλιστικά στοιχεία από το Roadster Concept του 1995, και είναι αποκλειστικά γκρι χρώμα, έχει τροχούς 19 ιντσών και διαφορετικά σήματα από την υπόλοιπη σειρά. Μια άλλη έκδοση είναι η ΤΤ S Line Competition η οποία διατηρεί τα εξωτερικά γνωρίσματα της S Line όμως στο εσωτερικό έχει πιο σπορ χαρακτήρα και μία έξτρα οθόνη.

Το ανανεωμένο TT θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Γερμανική αγορά μέσα στο φθινόπωρο, ενώ έχουν ξεκινήσει ήδη οι παραγγελίες. Στην χώρα μας αναμένται προς τα τέλη της χρονιάς.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup