Σύνδεση

Audi

Aυτό είναι το… περίπου ηλεκτρικό Audi RS Q E-Tron για το Ράλι Ντακάρ 2022

Η Audi θα συμμετέχει για πρώτη φορά στο Ράλι Ντακάρ με ένα πρωτότυπο το οποίο έχει μία πολύ ιδιαίτερη και μάλλον αρκετά σύνθετη τεχνολογική υπόσταση σε ότι αφορά το σύστημα πρόωσης.

Παρά το όνομα e-Tron δεν πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, καθώς είναι προφανές ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να συμμετέχουν σε τέτοιου τύπου αγώνες.

Από την άλλη όμως είναι κατά κύριο λόγο ηλεκτρικό, η λειτουργία όμως του οποίου υποστηρίζεται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, με προϋπηρεσία στα αγωνιστικά του DTM.

Για να ξετυλίξουμε το κουβάρι, ο δίλιτρος κινητήρας TSI χρησιμεύει σαν range extender παρέχοντας την δύναμή του για να φορτίσει τις μπαταρίες, οι οποίες με την σειρά τους δίνουν ισχύ σε δύο ηλεκτροκινητήρες έναν σε κάθε άξονα.

Η συνολική απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων φθάνει στα 680 άλογα ενώ η μπαταρία των 50 kWh ζυγίζει 370 κιλά. Στην όλη διάταξη να προσθέσουμε και ένα μεγάλο ρεζερβουάρ των 295 λίτρων το οποίο είναι τοποθετημένο πίσω από τον οδηγό, με το συνολικό βάρος να είναι τουλάχιστον στα 2.000 κιλά όπως επιβάλουν οι κανονισμοί του Dakar.

Τώρα ποιος ο λόγος για να εξελίσσεται όλο αυτό το πολύπλοκο αγωνιστικό υπόβαθρο, η Audi υποστηρίζει ότι οι εκπομπές ρύπων είναι ιδιαίτερα χαμηλές και έτσι δείχνει τον δρόμο για το πως και ράλι όπως αυτό του Dakar θα μπορούσε να αποκτήσει ένα πιο οικολογικό προφίλ.

Προς το παρόν το αγωνιστικό της εταιρίας κάνει τις δοκιμές του και τις δημόσιες σχέσεις του, αναδεικνύοντας πέρα από την τεχνολογική υπεροχή της εταιρίας και το θάρρος της να εμπλακεί σε μία διαδικασία στην οποία δεν έχει καθόλου προϊστορία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo