Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το ανανεωμένο VW Polo με αισθητική και τεχνολογία από το Golf

Το Polo είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην γκάμα της VW, καθώς στην διάρκεια των 5 δεκαετιών που βρίσκεται στην αγορά έχει συμπληρώσει πάνω από 18 εκατομμύρια μονάδες σε πωλήσεις, όντας μόνιμα ένα από τα best sellers των ευρωπαϊκών αγορών.

Έχοντας συμπληρώσει σχεδόν τρία χρόνια στην αγορά, η VW προχωρά σε μία ανανέωση της πιο πρόσφατης γενιάς του, προσθέτοντας αισθητικά στοιχεία από το νέο Golf ενώ βελτίωσε και επαύξησε το τεχνολογικό του υπόβαθρο με πολλά νέα συστήματα που βρίσκουμε στα πιο μεγάλα και πιο ακριβά μοντέλα της εταιρείας.

Πρόκειται για ένα τυπικό facelift στο μέσο της ζωής ενός μοντέλου και όχι φυσικά μία επανασχεδίαση εκ βάθρων. Οι σημαντικότερες αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν κυρίως τους προφυλακτήρες και τα φώτα, τα οποία πλέον είναι τεχνολογίας LED και στα δύο άκρα.

Οι προβολείς ενώνονται μεταξύ τους με μία φωτιζόμενη μπάρα στην βάση της μάσκας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αναβάθμισής τους σε LED Matrix, όπως και στα πιο μεγάλα μοντέλα της VW.

Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της ανανέωσης αφορά την ενσωμάτωση πολλών τεχνολογιών συστημάτων υποβοήθησης κάτω από την ομπρέλα του I.Q. Drive Travel Assist. Ανάμεσα στα συστήματα υπάρχουν το ενεργό (adaptive) cruise control και το σύστημα διατήρησης λωρίδας (lane keeping assistance), και όλα όσα ήδη γνωρίζουμε από την τρέχουσα έκδοση του Polo. Η πιο σημαντική προσθήκη είναι η ύπαρξη συστήματος ημι- αυτονόμης οδήγησης.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι αρκετά εμφανείς, με το αυτοκίνητο να δανείζεται πολλά στοιχεία από το Golf και να παίρνει μία τροπή σε πιο premium κατασκευή. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός για τις πιο πλούσιες εκδόσεις με διαγώνιο 8,0 ή 10,25 ιντσών, με το σύστημα infotainment να συνοδεύεται από οθόνες των 6,5 ή 9,2 ιντσών αντίστοιχα.

Στην τελευταία περίπτωση η σχεδίαση ακολουθεί την λογική της ενιαίας επιφάνειας που βλέπουμε και στο Golf, με το οποίο μοιράζεται και τον τρόπο χειρισμού διαφόρων λειτουργιών με τους διακόπτες αφής.

Τα εξοπλιστικά πακέτα ακολουθούν την λογική του Golf, με τέσσερις εκδόσεις, τις Life, Style, την πιο σπορ R-Line και την κορυφαία GTI που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι. Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα συνεχίσουν τα τρικύλινδρα σύνολα των 1.000 κυβικών. Τόσο το ατμοσφαιρικό (80 ίπποι) όσο και τα δύo turbo με 95 και 110 ίππους. Στον πιο ισχυρό κινητήρα το αυτόματο κιβώτο διπλού συμπλέκτη είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά διατίθεται και με την  έκδοση των 95 ίππων. Στη γκάμα περιλαμβάνεται και ο 1.0 TGI που καταναλώνει και φυσικό αέριο (CNG) και αποδίδει 90 ίππους.

Το νέο VW Polo αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στη χώρα μας το φθινόπωρο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota