Σύνδεση

Bentley

Αυτή είναι η Bentley Batur Convertible των 2 εκατ. ευρώ

Με 750 ίππους και ένα εξωφρενικό κόστος άνω τον 2 εκατ. ευρώ, η Bentley Batur Convertible αποτελεί το αποκορύφωμα του εμβληματικού κινητήρα W12 της Bentley σε μία από τις τελευταίες του εμφανίσεις.

Ονομάστηκε έτσι από τη γραφική λίμνη Batur στον κρατήρα στο Μπαλί της Ινδονησίας, και αυτή η έκδοση με την ανοιγόμενη οροφή θα κατασκευαστεί σε μόλις 16 μονάδες, δύο λιγότερες από την αντίστοιχη με σταθερή οροφή.

Αν και δεν είναι η τελευταία Bentley που θα διαθέτει τον κινητήρα των 6,0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση, η Batur Convertible αποτελεί ένα από τα τελευταία μοντέλα που εφοδιάζονται με αυτόν τον κινητήρα.

Διαθέτει την πιο ισχυρή εκδοχή του W12 μέχρι στιγμής, αποδίδοντας 750 ίππους όπως και η έκδοση κουπέ. Ωστόσο, η εποχή αυτού του τεράστιου κινητήρα πλησιάζει στο τέλος της, με την παραγωγή να έχει προγραμματιστεί να τερματιστεί αυτό το καλοκαίρι.

Έχοντας εξελιχθεί κατά τη διάρκεια δύο δεκαετιών, ο κινητήρας TSI της Bentley έχει σημειώσει μια αξιοσημείωτη αύξηση της ισχύος κατά 40%, ενώ έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 25%.

Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων, που ταιριάζει απόλυτα σε ένα γνήσιο Gran Tourer.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανικοί της Bentley έχουν κατασκευάσει σχολαστικά ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο, συμπεριλαμβανομένων των τρισδιάστατα εκτυπωμένων τελικών της εξάτμισης.

Ενώ όλες οι επίσημες εικόνες απεικονίζουν την Batur Convertible με την οροφή της αναδιπλωμένη, μια μαλακή οροφή αποθηκεύεται πίσω από τα καθίσματα, ικανή να ανασηκώνεται ή να κατεβαίνει σε μόλις 19 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα.

Κάθε πτυχή του αυτοκινήτου είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη, υποσχόμενη άπειρες επιλογές εξατομίκευσης για τους απαιτητικούς αγοραστές.

Η Batur Convertible επιλέγει τη διάταξη δύο θέσεων, αποφεύγοντας τις θέσεις για τους πίσω επιβάτες που υπάρχουν στην πιο πρακτική Continental GT Convertible.

Ξεχωρίζοντας από το κουπέ, αυτή η παραλλαγή διαθέτει μια ενσωματωμένη αεροτομή στο πίσω μέρος και  ειδικές για την συγκεκριμένη έκδοση ζάντες 22 ιντσών.

Το πρωτότυπο Batur Convertible Car #0 επιδεικνύει ένα εντυπωσιακό Vermillion Gloss σατινέ φινίρισμα βαφής, το οποίο τονίζεται από γυαλιστερές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό, τα ροζ χρυσά ένθετα προσθέτουν μια πινελιά χλιδής, συμπληρώνοντας ιδανικά την πολυτελή καμπίνα που θυμίζει την Continental GT Cabrio, με παραδοσιακά κουμπιά, τριπλά όργανα για τον πίνακα οργάνων και ένα κομψό αναλογικό ρολόι.

Αν και η Bentley δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι το Batur Convertible θα κοστίζει ακριβότερα από την κουπέ των σχεδόν 2 εκατ. ευρώ.

Παρόλο που η εποχή των W12 πλησιάζει στο τέλος της, το Volkswagen Group εξακολουθεί να διαθέτει εντυπωσιακούς κινητήρες μεγάλου κυβισμού, με τον V12 της Revuelto να υπόσχεται ένα λαμπρό μέλλον, παράλληλα με το επερχόμενο hypercar V16 της Bugatti που θα διαδεχθεί τη θρυλική Chiron.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini