Σύνδεση

Featured

Αυτή είναι η ανανεωμένη Mercedes-Benz EQS

Μέσα στα πράγματα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση είναι και οι συχνές ανανεώσεις των μοντέλων σε μικρότερα διαστήματα από πριν.

Σε αυτή την περίπτωση, η EQS αποκτά μεγαλύτερη μπαταρία, των 118 kWh, κάτι που αυξάνει την αυτονομία του μοντέλου για περισσότερα από 80 χιλιόμετρα ανάλογα την έκδοση.

Επιπλέον, η Mercedes εισήγαγε διάφορα χαρακτηριστικά για τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας, όπως μια στάνταρ αντλία θερμότητας, τη δυνατότητα των τετρακίνητων μοντέλων να αποσυνδέουν τον μπροστινό κινητήρα όταν αυτός είναι περιττό και τη βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Αυτές οι βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα μια αξιοσημείωτη αύξηση της αυτονομίας, με την EQS 450 4Matic να προσφέρει πλέον 798 χιλιόμετρα αυτονομίας και την 450+ με έναν κινητήρα να προσφέρει έως και 822 χιλιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP).

Για να διασφαλιστεί η σωστή συντήρηση των δίσκων των φρένων, μια νέα λειτουργία τα θέτει σε λειτουργία ανά διαστήματα αυτόματα, δεδομένης της μειωμένης χρήσης τους στα ηλεκτρικά οχήματα.

Στο αμάξωμα η σημαντικότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στο εμπρός μέρος, όπου για κάποιες εκδόσεις θα υπάρχει μια νέα προσέγγιση που θα θυμίζει την κλασική μάσκα με τις γρίλιες της S-Class.

Οι αναβαθμίσεις επεκτείνονται και στο σαλόνι, με νέα προαιρετικά πολυτελή πίσω καθίσματα, νέα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού και την προσθήκη της μεγάλης οθόνης του MBUX στον βασικό εξοπλισμό.

Προσφέρονται πλέον στάνταρ ανακλινόμενα πίσω καθίσματα με κλίση έως 36 μοίρες, η οποία επεκτείνεται στις 38 μοίρες με το προαιρετικό πακέτο Rear Comfort Plus.

Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει επίσης θέρμανση για τον αυχένα και τους ώμους, καθώς και τη δυνατότητα αυτόματης αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού προς τα εμπρός για την αύξηση του χώρου πίσω.

Η Mercedes έχει επίσης αναβαθμίσει τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας επιπέδου 2 για την υποβοήθηση του οδηγού, αν και η λειτουργία της θα περιορίζεται σε ορισμένους αυτοκινητόδρομους.

Αυτές οι αναβαθμίσεις θα περάσουν και σε άλλα μοντέλα που μοιράζονται την ηλεκτρική πλατφόρμα EVA2, συμπεριλαμβανομένων των EQE, EQE SUV και EQS SUV.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz