Σύνδεση

Jaguar

Aυτή είναι η ανανεωμένη Jaguar F-Pace

H Jaguar προχώρησε σε ένα μικρό facelift της F-Pace, με κάποιες αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα, νέα υλικά και εξοπλισμό στο σαλόνι, και μία σειρά νέων κινητήρων, μεταξύ των οποίων και mild hybrid.

Oι εξωτερικές αλλαγές εντοπίζονται στα νέα LED φωτιστικά σώματα με ένα νέου σχήματος φώτα ημέρας, ενώ διαφορετική είναι και η σχεδίαση της μάσκας η οποία συνδυάζεται με νέο πιο «φουσκωμένο» καπό που δίνουν ένα πολύ πιο δυναμικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν επίσης αλλαγές στα πλαϊνά με νέες εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω διαφοροποιούνται τα φώτα καθώς και ο προφυλακτήρας αλλά και η εξαγωγή της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο σημαντικές, με νέα κυρτή οθόνη 11,4 ιντσών HD η οποία χρησιμοποιεί το τελευταίο software της εταιρίας Pivi Pro, το οποίο έχει πολλές νέες λειτουργίες στο infotainment και δυνατότητα σύνδεσης ταυτόχρονα δύο τηλεφώνων.

Ο πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 12,3 ιντσών με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης. Στο σαλόνι υπάρχουν πολλές βελτιώσεις με νέα στοιχεία στο διάκοσμο, περισσότερα μαλακά υλικά, νέα κεντρική κονσόλα, νέα καθίσματα και πιο εξελιγμένο εσωτερικό φωτισμό. Υπάρχουν επίσης τα συστήματα Active Road Noise Cancellation και Engine Noise Cancellation, τα οποία μειώνουν τον θόρυβο που φθάνει στο εσωτερικό.

Στην Ευρώπη θα διατίθεται σε μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων κινητήρων, με την πιο ενδιαφέρουσα από αυτές να είναι η plug-in υβριδική P400 με συνδυαστική απόδοση 404 ίππων από τον κινητήρα βενζίνης των 2.000 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW. Η οποία είναι και ιδιαίτερα γρήγορη, μιας και το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 5,0 δεύτερα.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν τρεις επιλογές σε diesel με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 Volt, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF και τετρακίνηση. Οι δύο δίλιτροι αποδίδουν 163 και 204 ίππους και ο τρίλιτρος εξακύλινδρος 300. Σε βενζίνη, εκτός από το PHEV, υπάρχουν δύο ακόμα εκδόσεις, η P250 με 240 ίππους από 2.000 κυβικά που είναι και η μόνη χωρίς ήπια υβριδική υποβοήθηση και και η P400 με 400 ίππους. Η τελευταία κινείται από τον εξακύλινδρο Ingenium των 3.000 κυβικών, που όπως και ο αντίστοιχος diesel δίνουν για πρώτη φορά το παρόν στην F-Pace. Και εδώ είναι στάνταρ τόσο το αυτόματο κιβώτιο όσο και η τετρακίνηση.  

[ngg src=”galleries” ids=”5372″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured