Σύνδεση

Featured

Οι Mercedes GLA και GLB ανανεώθηκαν

Σε ένα περιορισμένης έκτασης facelift προχώρησε η Mercedes στις GLA και GLB αποκτώντας παράλληλα και ένα πιο ενημερωμένο ψηφιακό πακέτο τεχνολογίας.

Οι αισθητικές επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος με νέα φωτιστικά φώτα LED τα οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πλέον και διαφορετική μάσκα για ένα πιο δυναμικό σύνολο.

Yπάρχουν επίσης νέα χρώματα και νέας σχεδίασης ζάντες από 17 έως και 20 ίντσες.

Στο εσωτερικό διατίθεται πλέον ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που συνδυάζεται με οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις και οι δύο οθόνες είναι των 10,25 ιντσών, ενώ έχει προστεθεί και η πιο σύγχρονη γενιά του συστήματος MBUX.

Μία ακόμα αλλαγή είναι η χρήση συνθετικόύ δέρματος Artico για τα καθίσματα, το οποίο διατίθεται σε πολλές αποχρώσεις. Βελτιωμένο και με αυξημένες δυνατότητες είναι και το σύστημα Driving Assistance της εταιρίας, με διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν τα ίδια μηχανικά σύνολα. Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα των 48V, με έξτρα ισχύ 14 ίππων από τον ηλεκτροκινητήρα.

Μία σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν είναι η κατάργηση του μηχανικού κιβωτίου από όλη την γκάμα, με τα νέα μοντέλα να προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματα DCT διπλού συμπλέκτη, με επτά και 8 σχέσεις.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες τα δύο γερμανικά SUV διατίθενται σε δύο εκδόσεις του κινητήρα των 1.332 κ.εκ. με 136 και 163 ίππους, ενώ υπάρχει και ο δίλιτρος κινητήρας με απόδοση 190 και 224 ίππους (σε αυτή την περίπτωση υπάρχει και τετρακίνηση).

Ο δίλιτρος diesel υπάρχει σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με 116, 150 και 190 ίππους. Στις δύο τελευταίες εκδόσεις διατίθεται και τετρακίνηση 4Matic.

Στην γκάμα παραμένει και η plug-in υβριδική έκδοση, με βάση τον κινητήρα των 1,33 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ΚW, με συνδυαστικές τιμές ισχύος στους 218 ίππους και ροπής στα 450 Νm.

Η μπαταρία είναι των 11,5 kWh ενώ η αυτονομία έχει αυξηθεί έως τα 70 χιλιόμετρα.

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχουν και οι εκδόσεις AMG, με αρκετές αισθητικές διαφοροποιήσεις στο εμπρός μέρος και σαφώς πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με τον 4κύλινδρο τούρμπο και ήπια υβριδικό σύστημα, με την ισχύ να φθάνει τους 306 ίππους και τα 400 Nm ροπή. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT DCT 8G.

Η GLA 35 4MATIC επιταχύνει στο 0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η GLB 35 4MATIC χρειάζεται για την ίδια διαδικασία 5,5 δευτερόλεπτα. Η τελική και των δύο φθάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Η έναρξη των πωλήσεων αναμένεται στο αμέσως προσεχές διάστημα με τις τιμές να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αν και όπως συμβαίνει τελευταία είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχει μία μικρή αναπροσαρμογή προς τα πάνω σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με δεδομένο μάλιστα ότι είναι αισθητά αναβαθμισμένος και ο εξοπλισμός.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota