Για άλλη μια φορά όπως και το 2009 στην πρώτη της γενιά, η Porsche αποφάσισε να παρουσιάσει τη νέα Panamera στην Κίνα, όπου σημειώνει και πολύ μεγάλη επιτυχία.
Οι διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο δεν είναι μεγάλες, με κάποιες μικρές αλλαγές στο εμπρός μέρος, μία νέα εισαγωγή αέρα, νέα φωτιστικά σώματα.
Το πίσω μέρος είναι πολύ καθαρό σε σχεδίαση με τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής να δημιουργεί μία ξεκάθαρη αίσθηση κουπέ στο αμάξωμα, θυμίζοντας αρκετά την 911Τ.
Στο εσωτερικό, η Panamera αντικατοπτρίζει την τεχνολογική σχεδίαση της Taycan με μια διάταξη τριών οθονών – έναν καμπύλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών, μια κεντρική οθόνη αφής infotainment και μια προαιρετική οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.
Οι καινοτομίες επεκτείνονται σε μια κεντρική κονσόλα χωρίς μοχλό ταχυτήτων, που δημιουργεί χώρο για αποθήκευση, ανανεωμένα χειριστήρια κλιματισμού και βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως το Porsche InnoDrive και το Remote ParkAssist που είναι προσβάσιμα μέσω smartphones.
Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για εξηλεκτρισμένα μοντέλα, η Porsche θα παρουσιάσει σταδιακά συνολικά τέσσερα plug-in υβριδικά μοντέλα ή E-Hybrid όπως τα ονομάζει.
Διαθέσιμη ευθύς εξαρχής είναι η Panamera Turbo E-Hybrid με τον V8 των 4.000 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους, επιτυγχάνοντας ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα.
Μια πιο ισχυρή έκδοση με 739 ίπους όπως στην Cayenne Turbo S E-Hybrid πρέπει να θεωρείται σίγουρη ενώ οι άλλες δύο θα είναι λιγότερο ισχυρές,
Οι συμβατικές και εισαγωγικές Panamera και Panamera 4 διαθέτουν μια ανανεωμένη έκδοση του turbo V6 των 2,9 λίτρων με απόδοση που έχει ανέβει στους 353 ίππους (+23) και βελτιωμένες επιδόσεις.
Από τα σημαντικά νέα στοιχεία του αυτοκινήτου είναι η προαιρετική ανάρτηση Active Ride για τα μοντέλα E-Hybrid, η οποία διαθέτει ενεργά αμορτισέρ και μπορεί να διατηρεί σταθερή την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, μειώνοντας τις κλίσεις στις στροφές και επιτρέποντας την πιο σπορ οδήγηση.
