Σύνδεση

Audi

Audi: τα συμβατικά σπορ μοντέλα θα είναι μόνο για πίστα

Με την στροφή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση είναι προφανές ότι ο χώρος για τα συμβατικά μοντέλα έχει περιοριστεί σημαντικά. Και ένα μεγάλο ζητούμενο είναι το τι θα γίνει με τα σπορ μοντέλα που όπως είναι φυσικό θα αργήσουν λίγο παραπάνω να απαλλαγούν από τους συμβατικούς κινητήρες.

Ο επικεφαλής στο τμήμα πελατών της Audi Sport, Chrys Reinke, έχει την πεποίθηση ότι αυτού του τύπου τα οχήματα θα απευθύνονται στο μέλλον αποκλειστικά για χρήση σε πίστες και σε αγώνες.

Μάλιστα ο ίδιος έκανε τον παραλληλισμό με τα ιστιοφόρα, λέγοντας ότι αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα θα μοιάσουν με οχήματα αναψυχής και απόλαυσης, και όχι καθημερινών μετακινήσεων. Κάτι που κατά τον Reinke δεν σημαίνει ότι θα εξαφανιστούν, αλλά θα γίνουν λιγότερα και πιο εκλεκτικά.

Για τις καθημερινές μεταφορές πάντως θα χρησιμοποιούνται μόνο ηλεκτρικά οχήματα με αυτόνομη οδήγηση. Στον ελεύθερο χρόνο θα οδηγούν τα συμβατικά τους μοντέλα στις πίστες ή σε κάποιας μορφής αγώνες, με την μορφή ενός χόμπι.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι απόψεις του Reine, όσο και αν ακούγονται υπερβολικές μοιάζουν να έχουν μια σοβαρή δόση αλήθειας, καθώς ήδη αρκετές πόλεις απαγορεύουν τα συμβατικά αυτοκίνητα σε μεγάλα κομμάτια τους ενώ και η σπορ οδήγηση όλο και περισσότερο θεωρείται μία πιο ειδική διαδικασία, ιδίως αν συνυπολογίσουμε την έλευση των αυτόνομων οχημάτων αλλά και κάποιων κανόνων όπως το όριο των 180 χλμ/ώρα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup