Σύνδεση

Audi

Audi: Εξαντλητικές δοκιμές του RS Q e-tron στο Μαρόκο

Λίγους μήνες πριν το ντεμπούτο του στο διάσημο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο του 2022, η Audi Sport δοκίμασε το Audi RS Q e-tron στο Μαρόκο. Οι δοκιμές αυτές, διάρκειας δύο εβδομάδων, ακολούθησαν τις αντίστοιχες σε Γερμανία και Ισπανία, μόνο που τώρα το περιβάλλον, έρημος, αμμόλοφοι και μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές, προσομοίαζε τις ακραίες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει η Audi στη Σαουδική Αραβία, τον Ιανουάριο.

Παρόντα και τα τρία πληρώματα: ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist, καθώς πολύς χρόνος αφιερώθηκε στο σετάρισμα των αυτοκινήτων, στην ιδανική συνύπαρξη οδηγού και συνοδηγού στο ιδιαίτερα στενό πιλοτήριο και την επικοινωνία μεταξύ τους.

Πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ενώ οι αμμοθύελλες ώθησαν στα όριά τους, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και το σύστημα μετάδοσης. Επίσης, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της. Αντίστοιχα πολύτιμη ήταν και η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Audi Sport, για τα υπόλοιπα εξαρτήματα του πρωτότυπου.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104. Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured