Σύνδεση

Audi

AUDI R18 E-TRON QUATTRO: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ

Ένα αγωνιστικό, ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο…

Ένα αγωνιστικό, ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο για τις 24 Ώρες του Le Mans, δεν αποτελεί καθημερινή εικόνα σε ένα δημόσιο δρόμο και αυτό ακριβώς εκμεταλλεύθηκε η Audi βάζοντας το R18 E-Τron Quattro, με το οποίο θα υπερασπίσει την πρωτοκαθεδρία της στο διάσημο αγώνα να κινηθεί μέσα στην ομώνυμη γαλλική πόλη.

Το βαμμένο λευκό και ασημί αγωνιστικό –στη Γενεύη είχε παρουσιαστεί κατάμαυρο- κινήθηκε για 10 χιλιόμετρα, από τον καθεδρικό ναό της περιοχής στην πίστα, όπου έκανε κι ένα γύρο στο μικρό σιρκουί. Στο τιμόνι του ήταν ο πολυνίκης του αγώνα Tom Kristensen.

Σε σχέση με το αυτοκίνητο που κέρδισε πέρυσι το R18 E-Tron είναι 10 εκατοστά πιο στενό και 20 χιλιοστά πιο ψηλό (συνολικά 1.050), καθώς τόσο οι διαστάσεις του όσο και η αεροδυναμική του προσαρμόστηκαν στους νέους κανονισμούς. Παράλληλα ο κινητήρας του, που είναι ένας V6 TDI, μεγάλωσε από στα 4.000 κυβικά (από 3.700), ενώ το αυτοκίνητο μετέχει στην κατηγορία με ανάκτηση ενέργειας 2 MJ. Η ανάκτηση γίνεται αποκλειστικά μέσω μιας μονάδας MGU (κινητήρας- γεννήτρια) στον εμπρός άξονα, ενώ η αποθήκευσή της ενέργειας γίνεται σε σφόνδυλο, καθώς οι μηχανικοί της Audi κατέληξαν σε αυτήν τη λύση ως την πιο αποτελεσματική για την περίσταση. Συνολικά το Audi R18 E-Tron Quattro αναμένεται να είναι 30% πιο οικονομικό σε σχέση με το προκάτοχό του στις 24 Ώρες του Le Mans.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo