Πριν από 30 χρόνια η κατάργηση των αγωνιστικών του Group B οδήγησε τις εταιρείες που εμπλέκονταν στα ράλι να εξελίξουν νέα αυτοκίνητα. Η Audi δεν ήταν η εξαίρεση και οι μηχανικοί της εργάστηκαν πάνω σε αυτό το αγωνιστικό που βλέπετε, που όμως όχι μόνο δεν έτρεξε σε κανένα αγώνα αλλά κατέληξε κατευθείαν στα υπόγεια του μουσείου της μάρκας, έχοντας μόλις 30 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Το Audi Group S δεν έμοιαζε με κλασικό αγωνιστικό της εποχής και σίγουρα δεν το λες όμορφο. Και άσχημο είναι και περισσότερο σε αυτοκίνητο του τότε Group C για αγώνες αντοχής παραπέμπει, με άλλες βέβαια αναλογίες. Στα χαρακτηριστικά του η τεράστια πίσω φτερούγα και κυρίως το μεταξόνιο των μόλις 2,20 μέτρων που θα του εξασφάλιζε μεγάλη ευελιξία.
Ο κινητήρας, ο κλασικός αγωνιστικός 5κύλινδρος της Audi εκείνης της εποχής, βρισκόταν στο κέντρο του αυτοκινήτου που ζύγιζε μόλις 1.000 κιλά χάρη στο πλαίσιο- χωροδικτύωμα και το αμάξωμα από συνθετικά υλικά. Απέδιδε με χαμηλή πίεση στο turbo 320 ίππους, αλλά οι αλλαγές στους κανονισμούς, που προέβλεπαν μικρότερους κινητήρες και μέχρι 300 άλογα, οδήγησαν ολόκληρο το πρότζεκτ στα αζήτητα.
Το άγνωστο αγωνιστικό Audi θα βγει για πρώτη φορά στο δρόμο φέτος, σε αγώνα κλασικών αυτοκινήτων (ράλι Eiffel) στη Γερμανία, με τον Walter Roehrl στο τιμόνι του. Δικαιωματικά μιας και αυτός ήταν που θα το οδηγούσε και πριν από 30 χρόνια, αν όλα δεν πήγαιναν τόσο στραβά…
Γιάννης Σκουφής
