Σύνδεση

Audi

AUDI QUATTRO GROUP S: Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΤΥΧΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ QUATTRO S1

Πριν από 30 χρόνια η κατάργηση των αγωνιστικών του Group B οδήγησε τις εταιρείες που εμπλέκονταν στα ράλι να εξελίξουν νέα αυτοκίνητα. Η Audi δεν ήταν η εξαίρεση και οι μηχανικοί της εργάστηκαν πάνω σε αυτό το αγωνιστικό που βλέπετε, που όμως όχι μόνο δεν έτρεξε σε κανένα αγώνα αλλά κατέληξε κατευθείαν στα υπόγεια του μουσείου της μάρκας, έχοντας μόλις 30 χιλιόμετρα στο κοντέρ.

Το Audi Group S δεν έμοιαζε με κλασικό αγωνιστικό της εποχής και σίγουρα δεν το λες όμορφο. Και άσχημο είναι και περισσότερο σε αυτοκίνητο του τότε Group C για αγώνες αντοχής παραπέμπει, με άλλες βέβαια αναλογίες. Στα χαρακτηριστικά του η τεράστια πίσω φτερούγα και κυρίως το μεταξόνιο των μόλις 2,20 μέτρων που θα του εξασφάλιζε μεγάλη ευελιξία.

AUDI-QUATTRO-RALLY-CONCEPT (10)

Ο κινητήρας, ο κλασικός αγωνιστικός 5κύλινδρος της Audi εκείνης της εποχής, βρισκόταν στο κέντρο του αυτοκινήτου που ζύγιζε μόλις 1.000 κιλά χάρη στο πλαίσιο- χωροδικτύωμα και το αμάξωμα από συνθετικά υλικά. Απέδιδε με χαμηλή πίεση στο turbo 320 ίππους, αλλά οι αλλαγές στους κανονισμούς, που προέβλεπαν μικρότερους κινητήρες και μέχρι 300 άλογα, οδήγησαν ολόκληρο το πρότζεκτ στα αζήτητα.

Το άγνωστο αγωνιστικό Audi θα βγει για πρώτη φορά στο δρόμο φέτος, σε αγώνα κλασικών αυτοκινήτων (ράλι Eiffel) στη Γερμανία, με τον Walter Roehrl στο τιμόνι του. Δικαιωματικά μιας και αυτός ήταν που θα το οδηγούσε και πριν από 30 χρόνια, αν όλα δεν πήγαιναν τόσο στραβά…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo