Σύνδεση

Audi

AUDI A9 PROLOQUE AVANT: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΕΪΣΟΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ AUDI

Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από όλες τις γωνίες του νέου πρωτότυπου της σειράς των A9 Proloque που θα παρουσιάσει η Audi στη Γενεύη και που θα δώσει μια εικόνα για το τι θα πρέπει να περιμένουμε στο εγγύς μέλλον από τη νέα γενιά του Α8.

Κρίνοντας λοιπόν από το συγκεκριμένο πρωτότυπο με το ασυνήθιστο για την κατηγορία, αλλά κομψό αμάξωμα στέισον ή ακριβέστερα τύπου shooting brake, η Audi θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το σχεδιαστικό προφίλ των μοντέλων της, με πιο πολλές ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως οι έντονες ακμές και τα τονισμένα φτερά. Παράλληλα εκμεταλλεύεται αισθητικά στοιχεία όπως οι προβολείς Matrix.

Στην προκειμένη στο εντυπωσιακό της όλης εικόνας συμβάλλει και το μικρό ύψος των μόλις 1.40 μέτρων σε συνδυασμό με τη χαμηλή γραμμή της οροφής που καταλήγει σε μια μικρή αεροτομή αλλά και τις μεγάλες συνολικά διαστάσεις του αυτοκινήτου (μήκος 5,11 μέτρα, πλάτος 1,97). Παράλληλα το μεταξόνιο των 3,04 μέτρων εξασφαλίζει την άνεση των χώρων για επιβάτες και αποσκευές, ενώ η Audi προσεγγίζει διαφορετικά και το εσωτερικό, διατηρώντας τον πίνακα οργάνων που είχαμε δει και στα πρωτότυπα που προηγήθηκαν.

To A9 Proloque Avant είναι η τρίτη ουσιαστικά παραλλαγή του μεγάλου concept της Audi και έχει και μια τρίτη κατά σειρά εκδοχή ενός συστήματος πρόωσης: το πρώτο, που είχε παρουσιαστεί στο LA, είχε ένα συμβατικό 4.0 TFSI με 605 άλογα και 750 Nm, το δεύτερο που έχει εμφανιστεί στη CES είχε την υβριδική εκδοχή του με 687 άλογα και 950 Nm, ενώ αυτό εδώ θα έχει το σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί στο Q7 e-Tron που θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι.

Αυτό σημαίνει πως θα είναι plug-in υβριδικό με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να είναι ο diesel 3.0 TDI της μάρκας και τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 455 άλογα και τα 750 Nm, που επαρκούν για ένα 0-100 σε 5,1 δεύτερα και μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική 250 χλμ./ ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων που μοιράζεται το ίδιο κέλυφος με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ενδιαφέρουσες παράμετροι είναι και η ύπαρξη τετραδιεύθυνσης καθώς και οι ζάντες των 22 ιντσών σε συνδυασμό με τα δισκόφρενα από ανθρακόνημα που έχουν διάμετρο 20 ιντσών!

Σε ότι αφορά την κατανάλωση η Audi δίνει επίσημα μια τιμή 1,6 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 43 γραμμαρίων το χιλιόμετρο, ενώ η μπαταρία των 14,1 kWh στο πορτμπαγκάζ επιτρέπει την καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μέχρι και 54 χιλιόμετρα.

Κάποια αισθητικά στοιχεία, κυρίως στη μάσκα και μέχρι και τη μεσαία κολώνα, θα υιοθετηθούν και στο πολύ- αναμενόμενο καινούργιο Α4 που αναμένεται μέσα στη χρονιά, ενώ όπως έχουμε γράψει μπορεί το αμάξωμα τύπου shooting brake να είναι ασυνήθιστο για τα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας αλλά από τη στιγμή που ο κατακερματισμός των κλάσεων είναι δεδομένος έχει και νόημα. Ειδικά αν είναι και το πρώτο αυτού του τύπου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup