Σύνδεση

Aston Martin

Επίσημο: Aston Martin Vantage με 510 άλογα και δυναμικό design

AM 6 Atlanta September 2017 Photo: Drew Gibson

H από καιρό αναμενόμενη Aston Marting Vantage είναι πλέον γεγονός, με ένα ιδιαίτερα κομψό και ελαφρύ αμάξωμα και τον V8 της AMG κάτω από το καπό να δίνει το στίγμα των επιδόσεων. Έχοντας στοιχεία από την DB10 όπως εμφανίστηκε στην ταινία “Spectre” του James Bond, διαφοροποιείται αρκετά από την DB11 αποκτώντας πιο επιθετικό και σίγουρα πιο μοντέρνο σχήμα σε σχέση με όλες τις μέχρι σήμερα σπορ Aston Martin.

Παρ’ ότι διατηρεί τις βασικές αναλογίες του κλασικού βρετανικού κουπέ, με μεγάλο μακρύ εμπρός καπό και χαμηλή οροφή, η νέα Vantage έχει ένα σαφώς πιο επιθετικό σχήμα με έντονες καμπύλες και εντυπωσιακές γωνίες όπως για παράδειγμα η εμπρός μάσκα με την χαμηλή γρίλια η οποία σχεδόν ακουμπά το έδαφος, θυμίζοντας κάποια “ειδικά” αυτοκίνητα της εταιρίας, όπως η Vulcan.

Παρά το γεγονός ότι είναι μικρότερη σε μήκος από την Porsche 911, το μεταξόνιό της είναι πάνω από 5 εκατοστά μεγαλύτερο από τον άμεσο Γερμανό της αντίπαλο, κάτι που επιδρά θετικά όχι μόνο σε ότι αφορά την εμφάνιση και το γενικότερο “στήσιμο” της Aston αλλά και στην ευρυχωρία του εσωτερικού. Το μήκος της φθάνει στα 4.465 χιλιοστά, το πλάτος τα 2.153 χιλιοστά και το μεταξόνιο βρίσκεται τα 2.704 χιλιοστά. Το πορτ-μπαγκάζ αγγίζει τα 350 λίτρα, νούμερο ιδιαίτερα μεγάλο για αυτοκίνητο αυτής της φιλοσοφίας.

Ένα εσωτερικό που θυμίζει αρκετά εκείνο ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, με όλη την διάταξη να είναι σαν “γλυπτό” χτισμένο γύρω από τον οδηγό. Η κονσόλα διαθέτει τα χειριστήρια για το κιβώτιο ταχυτήτων και τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, ενώ υπάρχει και εξελιγμένο σύστημα infotainment με πολλαπλές λειτουργίες και οθόνη 8 ιντσών. Γίνεται εκτεταμένη χρήση δέρματος και alcantara ενώ υπάρχουν και πολλές επιλογές σε customizing σε ότι αφορά κυρίως τον διάκοσμο και χρήση carbon fiber.
Το πλαίσιο είναι βασισμένο στο ίδιο αλουμινένιο που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην DB11 αν και η Aston Martin υποστηρίζει ότι τουλάχιστον το 70% των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καινούργια, με αποτέλεσμα το βάρος να έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά, στα 1.530 κιλά. Η ανάρτηση είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με το υποπλαίσιο της πίσω ανάρτησης να είναι σταθερά στερεωμένο πάνω στο σασί και όχι μέσω ελαστικών συνδέσμων όπως ήταν στην DB11. Υπάρχει ηλεκτρικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η οποία συνδυάζεται με τρία διαφορετικά προγράμματα σεταρίσματος του αυτοκινήτου, Sport, Sport Plus και Track.

Oι ζάντες της οποίες χρησιμοποιεί είναι 20 ιντσών, με φρένα διαμέτρου 400 χιλιοστών εμπρός και 360 χιλιοστών πίσω, τα οποία μπορούν να είναι κεραμικά ως έξτρα επιλογή. H κατανομή του βάρους είναι 50/50 εμπρός πίσω, ενώ χάρη στον biturbo V8 κινητήρα της AMG που μπήκε πριν λίγο καιρό στην DB11, η Vantage επιταχύνει στα 0-96 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 313 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου της ZF οκτώ σχέσεων ενώ κάποια στιγμή μέσα στο 2018 θα υπάρξει και έκδοση με μηχανικό κιβώτιο. Υπάρχει επίσης και ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, διαθέσιμο για πρώτη φορά από την Aston Martin.

Oι παραδόσεις της νέας Vantage θα ξεκινήσουν μέσα στην άνοιξη του 2018, με τις τιμές να ξεκινούν από περίπου 150.000 ευρώ στην Γερμανία. Προς το παρόν δεν υπάρχουν ενδείξεις αν θα προκύψει και έκδοση με V12 κινητήρα, αν και οι υπεύθυνοι της Aston Martin υποστηρίζουν ότι δεν έχουν κάτι τέτοιο στο πρόγραμμά τους και ίσως και να μην χωράει ένας V12 κινητήρας κάτω από το εμπρός καπό.Όπως και να έχει πάντως πρόκειται για μία δυναμική κίνηση της Aston Martin, η οποία εξελίσσει με ιδανικό τρόπο την σχεδιαστική της γλώσσα σε κάτι πιο επιθετικό και δυναμικό, την ίδια στιγμή που και η παραδοσιακή βρετανική εταιρία δεν θα αποφύγει την μόδα των SUV με την επερχόμενη DBX που αναμένεται μέσα στο 2019.

Παναγιώτης Τριτάρης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3863″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured