Ο απαιτούμενος χρόνος συμπληρώθηκε και έτσι η Ford προχωρά στην ανανέωση του Mondeo. Που πλέον διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και προβολείς, καθώς και αρκετές αλλαγές στα σημεία προκειμένου να δείχνει πιο σύγχρονο και πιο φρέσκο.
Αντίστοιχης λογικής και εύρους είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό, με την πιο σημαντική να είναι η υιοθέτηση ενός περιστροφικού επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο, όπως στο Focus, που αντικαθιστά το συμβατικό. Από κει και πέρα υπάρχει ακόμα καλύτερο φινίρισμα καθώς και νέες δυνατότητες διασύνδεσης, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει και νέα συστήματα, όπως το καινούργιο start stop με την αυτόματη εκκίνηση από στάση (μέσω του ενεργητικού cruise control).
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους τετρακύλινδρους βενζίνης 1.5 και 2.0 Ecoboost, ενώ καινούργιος είναι ο diesel EcoBlue των 2.000 κυβικών, οι τρεις εκδόσεις του οποίου αποδίδουν 120, 150 και 190 ίππους. Οι δύο τελευταίες συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο καθώς και με τετρακίνηση.
Νέα προσθήκη στη γκάμα η υβριδική έκδοση, στην οποία ένα ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 2.000 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τους 187 ίππους και υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας με μπαταρία λιθίου 1,4 kWh. Το κιβώτιο είναι αυτόματο CVT που μεταφέρει τη ροπή τους εμπρός τροχούς.
Το υβριδικό Mondeo είναι διαθέσιμο τόσο ως τετράθυρο (4,2 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 96 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο) όσο και ως στέισον (4,4 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 101 γραμμάρια CO2/ χιλιόμετρο).
Γιάννης Σκουφής
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4482″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
