Σύνδεση

Featured

Ανανέωση και για τη Mercedes-AMG C 63

Μετά τα στάνταρ μοντέλα της C-Class η Mercedes ανανεώνει και την κορυφαία AMG C 63. Σε όλες βέβαια τις εκδόσεις αμαξώματος της -λιμουζίνα, στέισον, κουπέ και κάμπριο- η οποία εξακολουθεί να υφίσταται ως νορμάλ και S, με 476 και 510 ίππους αντίστοιχα. Για πρώτη φορά εδώ είναι διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της AMG.

Αισθητικά οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες, με πιο χτυπητή την υιοθέτηση της μάσκας Panamericana που θα χαρακτηρίζει από εδώ και πέρα όλες τις AMG, και τις διαφοροποιημένες εισαγωγές αέρα. Στο εσωτερικό υπάρχει και εδώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι είναι καινούργιο και ακολουθεί το στυλ των άλλων μοντέλων της C-Class σε ότι αφορά τα χειριστήρια που ενσωματώνει, ενώ η οθόνη στο μέσο του ταμπλό είναι 7,0 ιντσών, με τις μεγαλύτερες (10,0 και 12,5 ιντσών να χρεώνονται επιπλέον). Παράλληλα προαιρετικά υπάρχουν και τα κουμπιά επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης της AMG στο τιμόνι σε συνδυασμό και με μια μικρή οθόνη.

Τα προγράμματα αυτά καθαυτά έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο σε ότι αφορά τις παραμέτρους λειτουργίας τους ενώ η AMG λέει ότι έχει κάνει το ίδιο και με τα επίπεδα επέμβαση του ESP που είναι 9 διαφορετικά και επιλέγονται από τον οδηγό. Μια επιπλέον διαφοροποίηση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό που αντικαθιστά το μηχανικό μπλοκέ που υπήρχε μέχρι τώρα.

Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 4,2 δεύτερα και τελική ταχύτητα 280 χλμ./ ώρα για την AMG C 63 S.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4243″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota