• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Logo

Navigation
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΙΜΕΣ

TOYOTA AURIS: ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ 1.200 TURBO

Γιάννης Σκουφής | στις 05/06/2015 | 0 Σχόλια
Featured Toyota ΔΟΚΙΜΕΣ

Ανανεωμένο θα συνεχίσει από εδώ και στο εξής το Toyota Auris, καθώς υποβλήθηκε σε ένα προγραμματισμένο facelift, που περιλαμβάνει μικρές αισθητικές διαφοροποιήσεις στην εμφάνισή του.

Αυτές εντοπίζονται κυρίως στη μάσκα και στο πίσω μέρος, ενώ στο εσωτερικό οι πιο σημαντικές αλλαγές αφορούν την προσθήκη μιας οθόνης 4,2” στον πίνακα οργάνων και μιας μεγαλύτερης οθόνης αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, από όπου ελέγχονται σχεδόν τα πάντα. Και με μενού στα ελληνικά.

Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά το νέο τετρακύλινδρο turbo των 1.200 κυβικών, τον πρώτο της Toyota στη συγκεκριμένη κλάση. Ο καινούργιος turbo αποδίδει 116 άλογα και είναι εφοδιασμένος τόσο με άμεσο ψεκασμό όσο και με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-iwide), που του επιτρέπει να λειτουργήσει τόσο με το συμβατικό κύκλο του Otto όσο και με αυτόν του Atkinson, που μέχρι τώρα εφαρμοζόταν στα υβριδικά της μάρκας.

Με βάση τις προδιαγραφές του ο 1.2Τ εμφανίζεται ιδιαίτερα οικονομικός, καθώς η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι μόλις 4,7 λίτρα, ενώ οι εκπομπές CO2 που του αντιστοιχούν είναι 109 γραμμάρια, όταν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Με το αυτόματο τύπου CVT, που η Toyota ονομάζει Multidrive S η μέσηξ κατανάλωση εμφανίζεται μειωμένη κατά 0,1 λίτρα και οι εκπομπές CO2 κατά 3 γραμμάρια.

TOYOTA-AURIS-2015-2

Στην πράξη το καινούργιο υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το ανανεωμένο Auris στο Βέλγιο, ξεχωρίζει με τη γραμμική του απόδοση και την άμεση απόκριση του στο γκάζι, ακόμα και από πολύ χαμηλά. Στο τελευταίο βοηθά και η απόδοση της μέγιστης ροπής του των 185 Nm ήδη από τις 1.500 σ.α.λ. (παραμένει σταθερή έως τις 4.000 σ.α.λ.), καθώς και η καλή κλιμάκωση του κιβωτίου των 6 σχέσεων.

Ταυτόχρονα ο 1.2Τ είναι και ιδιαίτερα πολιτισμένος, χωρίς κραδασμούς και χωρίς να έρχεται ακουστικά στο προσκήνιο, γεγονός που συμβάλλει στη συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα του Auris –άλλωστε γενικά δόθηκε έμφαση στη μείωση του επιπέδουν θορύβου με επιπλέον μονώσεις σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Αν πάντως ο οδηγός ασχοληθεί λίγο με το κιβώτιο δεν θα διαπιστώσει ουσιαστικό κενό ισχύος, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις σημειώστε ένα 10,1 για το 0-100 και μια τελική 200 χλμ./ ώρα.

Από κει και πέρα οι μηχανικοί της Toyota έχουν κάνει κάποιες αλλαγές τόσο στο σύστημα διεύθυνσης όσο και στην ανάρτηση, προκειμένου το ανανεωμένο μικρο- μεσαίο μοντέλο τους να γίνει πιο άμεσο και ακριβές στις αντιδράσεις του.

Από τους ήδη γνωστούς κινητήρες του Auris o ατμοσφαιρικός 1.3 των 90 ίππων και ο εξίσου ισχυρός 1.4 D-4D αναβαθμίστηκαν προκειμένου να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και έγιναν πιο οικονομικοί -5,5 λίτρα αμόλυβδης και 3,4 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα αντίστοιχα- και πιο καθαροί (CO2: 128 και 89 γραμμάρια, με αποτέλεσμα ο 1.4 D-4D με τα σημερινά δεδομένα να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας).

Στη γκάμα του Auris προστέθηκε και ο diesel 1.6 D-4D (προέλευσης BMW), με 112 άλογα (μέση κατανάλωση 4,1 λίτρων/ 100 χλμ., εκπομπές CO2 104 γραμμαρίων, 0-100 σε 10,5 δεύτερα και τελική 190) που προς το παρόν τουλάχιστον δεν θα έρθει στην Ελλάδα, ενώ το Auris Hybrid εμφανίζεται ακόμα πιο οικονομικό και καθαρό. Έτσι στην τελευταία εκδοχή του που επίσης οδηγήσαμε χρειάζεται μόλις 3,5 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόνο 79 γραμμάρια CO2.

TOYOTA-AURIS-2015-3

Το ακόμα πιο ενδιαφέρον εδώ είναι ότι πλέον οι τιμές του έχουν μειωθεί μια ξεκινούν από τις 20.000 ευρώ, με ένα προωθητικό πρόγραμμα που η Toyota Ελλάς έχει υιοθετήσει αυτό το χρονικό διάστημα.

Με το ίδιο προωθητικό πρόγραμμα και με απόσυρση και με καλό επίπεδο εξοπλισμού Active οι τιμές του Auris 1.2T ξεκινούν από 17.800 ευρώ. Η οικονομικά πιο προσιτή επιλογή είναι αυτή του 1.3 που με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Live προσδιορίζεται στις 15.200 ευρώ, ενώ για τον 1.4 D-4D με τον ίδιο εξοπλισμό θα πρέπει να διαθέσετε τουλάχιστον 18.300 ευρώ.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως από το επίπεδο εξοπλισμού Active και πάνω όλα τα Auris έχουν στάνταρ το νέο ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας Toyota Safety Sense. Το οποίο περιλαμβάνει τα επιμέρους συστήματα της διατήρησης λωρίδα κυκλοφορίας, της προβολής των σημάτων κυκλοφορίας στο ταμπλό, της αυτόματης επιλογής της μεγάλης σκάλας των προβολέων και αυτό της αποφυγής συγκρούσεων ή του περιορισμού των συνεπειών τους (pre-collision system). Το τελευταίο λειτουργεί από τα 10 έως τα 80 χλμ./ ώρα και στην περίπτωση που το Auris προσεγγίζει επικίνδυνα ένα προπορευόμενο όχημα αρχικά προειδοποιεί ακουστικά και οπτικά τον οδηγό να επιβραδύνει. Αν δεν το κάνει τότε το σύστημα αναλαμβάνει να φρενάρει και να ακινητοποιήσει μόνο του το αυτοκίνητο.

Γιάννης Σκουφής

TOYOTA AURIS 1.2T
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.330×1.760×1.475 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.600 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 360- 1.199 λίτρα
Βάρος: 1.190 κιλά
Κινητήρας: 1.197 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 116 PS/ 5.200- 5.600 σ.α.λ.
Ροπή: 185 Nm/ 1.500- 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,1”, 200 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,7 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 109 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 98 €
Τιμή: από 19.300 €, από 17.800 € με απόσυρση

toyota-auris-2015-4
toyota-auris-2015-5
toyota-auris-2015-6
toyota-auris-2015-7
toyota-auris-2015-8
toyota-auris-2015-9
toyota-auris-2015-91
toyota-auris-2015-92
toyota-auris-2015-93
toyota-auris-2015-94
toyota-auris-2015-95
toyota-auris-2015-96
toyota-auris-2015-97
toyota-auris-2015-98

 

Γιάννης Σκουφής
Γιάννης Σκουφής | στις 05/06/2015 |
Μοιράσου το:
  • tweet

Tags: ToyotaToyota AurisToyota Auris 1200 turboToyota Auris 2015ανανεωμένο Toyota Auris

Καμία Απάντηση στο “TOYOTA AURIS: ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ 1.200 TURBO”

Άφησε ένα Σχόλιο Cancel Reply

Το email σου δε θα δημοσιοποιηθεί. Τα Απαραίτητα Πεδία είναι σημειωμένα με *


*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Πρόσφατα Άρθρα

  • Επίσημο: υβριδικό Range Rover Sport HST με 400 ίππους

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • H Ηyundai ετοιμάζει έκδοση “Ν” για το i20

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • WRC Ράλι Σουηδίας: νικητής ο Tanak με το Toyota Yaris WRC

    17/02/2019 - 0 Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

  • WRC Ράλι Σουηδίας: νικητής ο Tanak με το Toyota Yaris WRC

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Η δεύτερη γενιά του Toyota GT86 θα είναι έτοιμη το 2021;

    16/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Γιατί οι όμιλοι Volkswagen και PSA σκέφτονται να καταργήσουν τα πιο μικρά τους μοντέλα;

    11/02/2019 - 0 Σχόλια

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

  • Επίσημο: υβριδικό Range Rover Sport HST με 400 ίππους

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • H Ηyundai ετοιμάζει έκδοση “Ν” για το i20

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • WRC Ράλι Σουηδίας: νικητής ο Tanak με το Toyota Yaris WRC

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • H Ferrari ετοιμάζει υβριδικό οχτακύλινδρο super car (Video)

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Νέο Suzuki Jimny: υποψήφιο για τον τίτλο World Car Award 2019

    17/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Παγκόσμια Αναγνώριση της Ford Motor Company για τις προσπάθειές της σε θέματα Κλιματικής Αλλαγής και Προστασίας Υδάτων

    17/02/2019 - 0 Σχόλια

Tags

Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bugatti Citroen F1 Ferrari FIAT Ford Honda Hyundai Jaguar Jeep Kia Lamborghini lewis hamilton MAZDA McLaren Mercedes MITSUBISHI Nissan Opel Peugeot Porsche Porsche 911 Renault Seat Skoda Subaru Suzuki Tesla Toyota Video Volvo VW VW GOLF WRC Έκθεση Φρανκφούρτης έκθεση Γενεύης έκθεση Γενεύης 2015 έκθεση Γενεύης 2016 έκθεση Παρίσι έκθεση Φρανκφούρτης 2015 βίντεο

Archives

  • February 2019 (93)
  • January 2019 (163)
  • December 2018 (153)
  • November 2018 (170)
  • October 2018 (167)
  • September 2018 (160)
  • August 2018 (156)
  • July 2018 (172)
  • June 2018 (184)
  • May 2018 (187)
  • April 2018 (180)
  • March 2018 (185)
  • February 2018 (163)
  • January 2018 (175)
  • December 2017 (177)
  • November 2017 (179)
  • October 2017 (194)
  • September 2017 (183)
  • August 2017 (167)
  • July 2017 (195)
  • June 2017 (202)
  • May 2017 (219)
  • April 2017 (215)
  • March 2017 (245)
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
powered by TrAk Enhancements