Σύνδεση

Suzuki

Suzuki: ανανέωση για τo Vitara με turbo 1.000 κυβικών (Video)

Μετά από περίπου 3 χρόνια παρουσίας η Suzuki ανανεώνει το Vitara, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι και στο Σαλόνι του στις αρχές Οκτωβρίου. Όσο για τις πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μερικούς μήνες μετά.

Οι αισθητικές αλλαγές θα περιλαμβάνουν καινούργιους προφυλακτήρες και φώτα, νέες ζάντες, καινούργιες επιλογές χρωμάτων για το αμάξωμα και διαφοροποιήσεις στις λεπτομέρειες. Αντίστοιχης λογικής και οι αλλαγές στο εσωτερικό, με πιο ποιοτικά και πιο μαλακά πλαστικά, ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται και η έγχρωμη οθόνη του trip computer. Ταυτόχρονα αναβαθμισμένος θα είναι και ο εξοπλισμός, με καινούργια συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4248″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων, μιας και ο ατμοσφαιρικός 1.600 καταργείται. Στη βάση της γκάμας θα υπάρχει πλέον ο γνωστός από το Swift τρικύλινδρος turbo Boosterjet των 1.000 κυβικών και των 111 ίππων. Από κει και πέρα θα υπάρχει ο επίσης turbo 1.400 με 140 ίππους. Προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχουν πληροφορίες για έκδοση πετρελαίου, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις θα συνδυάζονται και με τετρακίνηση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi