Σύνδεση

BMW

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ BMW I3 ME (ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ) ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 300 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

Από το καλοκαίρι η BMW i3 θα είναι διαθέσιμη στην καινούργια, ανανεωμένη εκδοχή της, η οποία σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, θα απαλλάσσει τον οδηγό της από το όποιο άγχος της αυτονομίας. Και αυτό γιατί η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου της, θα έχει μεν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα (94 Ah) και αυξημένη χωρητικότητα (33 kWh, από τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι 29, ενώ τα αντίστοιχο νούμερα μέχρι σήμερα είναι 60 Ah και 22 kWh, από τις οποίες χρησιμοποιούνται οι 19).

Τα νούμερα της καινούργιας μπαταρίας, η οποία μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε i3 που ήδη κυκλοφορούν, με την παλιά να χρησιμοποιείται μετά την αφαίρεσή της σε οικιακές μονάδες αποθήκευσης ενέργειας, αντιστοιχούν σε μια επίσημη (κατά τον κύκλο NEFZ) αυτονομία της τάξης των 300 χιλιομέτρων ή σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία σε 200 χιλιόμετρα καθημερινής χρήσης. Η αντίστοιχη ρεαλιστική τιμή του τρέχοντος μοντέλου είναι κάτω από τα 130 χιλιόμετρα, οπότε πράγματι θα υπάρχει μια σημαντική αύξηση της αυτονομίας, της τάξης του 50% και πλέον.

BMW-I3-2016 (30)

Με την καινούργια μπαταρία βελτιώνονται ελαφρώς και οι επιδόσεις, καθώς η ανανεωμένη i3 χρειάζεται, παρά το αυξημένο στα 1.245 κιλά βάρος της, 7,3 δεύτερα για το 0-100, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή της είναι 12,6 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Η νέα μπαταρία χρησιμοποιείται και στην έκδοση range extender, που διαθέτει επιπλέον το μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί σα γεννήτρια φορτίζοντας την μπαταρία μετά από κάποιο σημείο.

Όσο για το χρόνο φόρτισης της ανανεωμένης i3 σε κοινό οικιακό δίκτυο θα φτάνει έως και τις 10 ώρες, με τον ταχυφορτιστή, που πλέον λειτουργεί με 11 kW αντί για 7,4, οι ώρες είναι τρεις, ενώ με τις αναμενόμενες ειδικές μονάδες φόρτισης συνεχούς ρεύματος των 50 kW θα φορτίζει μέσα σε 40 λεπτά στο 80% της συνολικής χωρητικότητας.

Όπως προαναφέραμε η ανανεωμένη BMW i3 θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι και με το χρώμα Protonic Blue του αμαξώματός της που προέρχεται από την i8, ενώ μέχρι στιγμής η εταιρεία του Μονάχου δεν έχει ανακοινώσει τυχόν διαφοροποιήσεις στην τιμή της.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured