Σύνδεση

Featured

Γιατί η VW αναβάθμισε τόσο τα ηλεκτρονικά του ανανεωμένου VW Passat;

Αν υπάρχει μια κατηγορία η οποία έχει πληγεί σημαντικά από την επέλαση των SUV είναι αυτή των σεντάν, με το κλασικό αμάξωμα των τριών όγκων. Και από αυτά ακόμα περισσότερα αυτά των μη premium κατασκευαστών. Και καθώς η δυναμική των SUV, crossover ή όπως και αν ονομάζονται δείχνει να κινείται σε υψηλά επίπεδα και στο μέλλον ο δρόμος, προκειμένου τα πλέον παραδοσιακά οικογενειακά μοντέλα να μη συρρικνωθούν και άλλο είναι η αναβάθμισή τους.

Σε όλους τους τομείς, αλλά κυρίως σε ότι έχει να κάνει με αυτό που χαρακτηρίζεται ως «εμπειρία οδήγησης» και στις μέρες μας εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Αυτός είναι και ο λόγος που η VW, πολύ σωστά κατά την άποψή μου, έδωσε εκεί το μεγαλύτερο βάρος στην ανανέωση του Passat, το οποίο μεταξύ άλλων είναι εξοπλισμένο με το Travel Assist. Το σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης της μάρκας που για την περίσταση είναι ενεργό μέχρι και τα 210 χλμ./ ώρα.

Με την παρουσία του τα ταξίδια -τα σεντάν ή οι λιμουζίνες αν προτιμάτε ταξιδεύουν καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο τύπο αμαξώματος- γίνονται ακόμα πιο άνετα και ξεκούραστα και για τον οδηγό. Παράλληλα υπάρχει η πλήρης γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης του ομίλου, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα infotainment, το οποίο βασίζεται στην τρίτη γενιά του Modular Infotainment Matrix (MIB3) του ομίλου Volkswagen.

Το τελευταίο σημαίνει στην πράξη πως υπάρχουν πολλές καινούργιες λειτουργίες, όπως o φωνητικός έλεγχος με φυσική ομιλία, οι υπηρεσίες online We Connect και We Connect Plus, καθώς και το We Connect App Wireless. Το τελευταίο παρέχει άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένες εφαρμογές smartphone μέσω της οθόνης του infotainment. Επίσης υπάρχει για πρώτη φορά η δυνατότητα το παραδοσιακό κλειδί να αντικατασταθεί από συμβατά smartphones της Samsung.

Η αναβάθμιση αυτή γίνεται ορατά αντιληπτή, πέρα από την οθόνη του συστήματος infotainment στην κεντρική κονσόλα και από το στάνταρ ψηφιακό πλέον πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Από κει και πέρα υπάρχει ένα καινούργιο διαισθητικό τιμόνι και διαφορές στα σημεία του διάκοσμου. Έτσι π.χ. το αναλογικό ρολόι που υπήρχε μέχρι τώρα έχει αντικατασταθεί από το λογότυπο της επωνυμίας του μοντέλου, ενώ δεν υπάρχουν αναμενόμενα αλλαγές στους χώρους. Οι οποίοι εξακολουθούν να είναι ιδιαίτερα μεγάλοι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ από 586 έως 1.152 λίτρα).

Εξωτερικά το ανανεωμένο Passat διακρίνεται από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τους νέους προβολείς LED, ενώ στο πίσω μέρος του και σύμφωνα με την τρέχουσα τάση πέρα από το λογότυπο της μάρκας υπάρχει και ολογράφως η επωνυμία του μοντέλου.

Που από πλευράς κινητήρων ξεκινά από τα 1.500 κυβικά και τους 150 ίππους για τα σύνολα βενζίνης και από τα 1.600 κ.εκ. και τους 120 ίππους για αυτά του πετρελαίου. Ο 1.6 TDI μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, γεγονός που, όπως διαπίστωσα οδηγώντας το αυτοκίνητο στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, διευκολύνει την κίνηση μέσα στην πόλη, όσο και έξω από αυτή, μιας και η κλιμάκωση είναι ιδιαίτερα καλή. Ο 1.5 TSI είναι πολιτισμένος και εξασφαλίζει αξιόλογες επιδόσεις (0-100 σε 8,7 δεύτερα, τελική χάρη και στην καλή αεροδυναμική 220 χλμ./ ώρα).

Ακόμα πιο δυναμικό (0-100 σε 7,4 δεύτερα) είναι το Passat GTE, η plug-in υβριδική ναυαρχίδα της γκάμας με τον συνδυασμό του 1.4 TFSI των 156 ίππων και ενός ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, που έχει σαν αποτέλεσμα μια συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και μια επίσημη μέση κατανάλωση (κατά WLTP) 1,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας έχει μεγαλώσει στις 13,0 kWh, με αποτέλεσμα η ηλεκτρική αυτονομία κατά WLTP να φτάνει τα 56 χιλιόμετρα.

Καινούργιος είναι και 2.0 TDI Evo των 150 ίππων, με το διπλό σύστημα καταλυτών και το διπλό ψεκασμό AdBlue, που έχει σα συνέπεια τις πιο χαμηλές εκπομπές NOx.

Αλλαγές έχουν γίνει και στη διάρθρωση της γκάμας από πλευράς εξοπλισμού. Έτσι πλέον υπάρχουν τέσσερα επίπεδα τα Executive, Elegance, R-Line και GTE, με το τελευταίο να διαθέτει ουσιαστικά να πάντα και να προορίζεται αποκλειστικά για τo PHEV.  Το 1.6 TDI των 120 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG και επίπεδο εξοπλισμού Executive ξεκινά από τις 27.300 ευρώ, ενώ το ίδιο κοστίζει και το 1.5 TSI των 150 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο και επίπεδο εξοπλισμού Elegance. Το plug-in υβριδικό Passat GTE κοστολογείται από 53.700 ευρώ.

VW PASSAT 1.6 TDI
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.873×1.832×1.483 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.786 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 586- 1.152 λίτρα
Βάρος: 1.500 κιλά
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 120 PS/ 3.600- 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/ 1.750- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,8”, 205 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 4,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 109 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 107 €
Τιμή: από 27.300 €

φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup