Σύνδεση

Featured

Αν ζαλίζεστε στο αυτοκίνητο οι Jaguar Land Rover μπορεί να βρουν τη λύση

Σύμφωνα με στατιστικές 70% των ανθρώπων έρχεται στο αυτοκίνητο αντιμέτωπο με τη ναυτία. Και αυτό είναι κάτι που δικαιολογείται εάν τα μάτια λαμβάνουν διαφορετικές πληροφορίες σε σχέση με την πίεση που ασκείται στα αυτιά  ή τις δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα.

Προκειμένου να γίνουν κατανοητοί οι λόγοι που προκαλούν τη ναυτία και να περιορίσουν τις συνέπειες κατά 60% οι Jaguar και Land Rover διενεργούν μία μελέτη. Μέχρι στιγμής έχουν μαζέψει δεδομένα από δοκιμές 24.000 χιλιομέτρων και έχουν δημιουργήσει έναν αλγόριθμο ο οποίος μπορεί να παρακολουθεί το «wellness score» κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Το ρόλο τους σε αυτό παίζουν παράμετροι όπως η νευρικότητα στην οδήγηση, οι πλευρικές επιταχύνσεις αλλά και η συμπεριφορά των επιβατών, όπως για παράδειγμα η ανάγνωση e-mail.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4392″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Μάλιστα ο ερευνητής του ομίλου Spencer Salter εκφράζει μια ενδιαφέρουσα άποψη: «για το αυτόνομο μέλλον, όπου οι επιβάτες θα έχουν περισσότερο χρόνο είτε για δουλειά είτε για ανάγνωση ή χαλάρωση σε μεγαλύτερες διαδρομές, είναι σημαντικό να εξελίξουμε οχήματα που θα μπορούν να προσαρμοστούν για να μειώσουν τα αποτελέσματα της ναυτίας κατά την κίνηση, με τρόπο προσαρμοσμένο σε κάθε επιβάτη».

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό θα μπορεί να υπάρχει ένα σύνολο βιομετρικών αισθητήρων, που θα μπορεί να ελέγχει την κατάσταση των επιβατών, ενώ θα μπορούν να υιοθετηθούν λύσεις όπως η τοποθέτηση των οθονών πιο ψηλά, ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού, η αλλαγή στη ρύθμιση των καθισμάτων, ακόμα και η ενεργοποίηση φωνητικής ενημέρωσης του συστήματος πλοήγησης, ώστε να προετοιμάζεται το σώμα στην κάθε αλλαγή πορείας.

Διαπιστώσεις από αυτή τη μελέτη θα οδηγήσουν ίσως σε αλλαγές στα μελλοντικά μοντέλα των δύο εταιρειών. 

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo