Σύνδεση

BMW

ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΟΥΡΑΣ ΣΤO TOP MANAGEMENT ΤΩΝ VW KAI BMW

Οι αλλαγές στην ηγεσία των μεγάλων κατασκευαστών είναι σημαντική υπόθεση, όχι μόνο γιατί πρόκειται για τις πιο παραδοσιακές βιομηχανίες στις οποίες εμπλέκονται ιδιαίτερα μεγάλα κεφάλαια, αλλά γιατί ο εκάστοτε επικεφαλής έχει τη δική του λογική και φιλοσοφία που μακροπρόθεσμα επηρεάζει την πορεία της μάρκας.

HARALD-KRUEGER-BMW

Έτσι λοιπόν τις τύχες της BMW θα αναλάβει από τον ερχόμενο Μάρτιο ο μόλις 49χρονος Harald Krueger, ο οποίος εργάζεται στον όμιλο της BMW από το 1992, αμέσως δηλαδή μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του ως Μηχανολόγος Μηχανικός. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της βαυαρικής εταιρείας από το 2008, με αρχική αρμοδιότητα της διεύθυνσης προσωπικού. Στις αρχές Ιουλίου του 2012 ανέλαβε τη MINI, τη Rolls Royce, τις μοτοσυκλέτες και το After Sales του ομίλου, ενώ από την 1η Απριλίου του 2013 ήταν υπεύθυνος για την παραγωγή.

Ο νυν επικεφαλής της BMW, o 58χρονος Δρ. Norbert Reithofer θα είναι ο νέος πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της ΒΜW.

HERBERT-DIESS-VW

Στον όμιλο VW τώρα ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της εξέλιξης, οπαδός των plug-in υβριδικών και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW, ο 56χρονος Herbert Diess, θα είναι από την 1η Οκτωβρίου 2015 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος για τη μάρκα Volkswagen. Μάλιστα προαλείφεται για διάδοχος του νυν ισχυρού άντρα του ομίλου, του Δρ. Martin Winterkorn ή αλλιώς κύριος 13 εκατομμύρια, μιας και αυτές είναι οι ετήσιες απολαβές του. Σε ευρώ φυσικά. Η αλλαγή αυτή προγραμματίζεται μάλλον για το 2016.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota