Σύνδεση

Featured

Άγριο «πέσιμο» της Hyundai στην VW για το Golf GTI

Η Hyundai με την σειρά Ν φαίνεται ότι ήρθε να αναστατώσει τα ήθη του ανταγωνισμού για τα καλά, και μάλιστα όχι μόνο στις πίστες αλλά και σε δηλώσεις. Δηλώσεις που ξεκίνησαν πριν λίγες ημέρες από την πλευρά της Hyundai η οποία υποστήριξε ότι τα δικά της αυτοκίνητα (δηλαδή το i30N και το Veloster N) ταιριάζουν καλύτερα στην πίστα από ότι ένα Golf GTI.

Aυτή τη φορά τα πράγματα πήγαν ακόμα πιο μακριά, με τον επικεφαλής του τμήματος “Ν” της Κορεάτικης εταιρίας Albert Biermann (και πρώτην επικεφαλής του τμήματος “Μ” της BMW) να δηλώνει σε Αυστραλούς δημοσιογράφους στο Detroit ότι το Golf GTi “διαλύεται” σε σκληρή οδήγηση πίστας.

“Υπάρχουν Golf GTI που είναι φτιαγμένα για οδήγηση πίστας” δήλωσε ο Biermann “όμως το απλό GTI δεν είναι μία τέτοια περίπτωση. Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά μετά από δυο γύρους στην πίστα, η διασκέδαση τελειώνει”. Όταν μάλιστα τον ρώτησαν ποιο μέρος του Γερμανικού αυτοκινήτου έχει πρόβλημα, αυτός απάντησε “όλα”.

Από την πλευρά της η VW δεν φαίνεται να σηκώνει το γάντι και κρατά χαμηλότερους τόνους. Η απάντηση ήρθε από τον επικεφαλής της εταιρίας στην Αυστραλία Michael Bartsch, ο οποίος μιλώντας σε τοπικά ΜΜΕ χαρακτήρισε τις δηλώσεις του Biermann ως αστήρικτες. Kαι συνέχισε λέγοντας ότι: “Πρόκειται για υπερβολικές δηλώσεις από υποτιθέμενους αντιπάλους που ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει να πωλούνται. Αν και ένα αυτοκίνητο μικρής παραγωγής μπορεί να είναι καλό στην πίστα, η εμπειρία και η εξειδίκευση που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα GTI ή ένα R που μπορούν να αποδίδουν εξαιρετικά και στον πραγματικό κόσμο, είναι μία εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση”.

Όπως και να έχει, η σειρά “Ν” φαίνεται ότι ήρθε να ταράξει τα νερά σε όλα τα επίπεδα, και μένουν πλέον οι συγκριτικές δοκιμές από περιοδικά και sites σε όλο τον κόσμο για να φανεί τι ακριβώς έχει επιτύχει η Hyundai. Το πρόβλημα είναι ότι με τα 275 άλογα δεν βρίσκει ακριβώς απέναντί του ούτε την βασική έκδοση του GTI ούτε την ακριβότερη R (που είναι και τετρακίνητη) οπότε το… ματς αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo