Σύνδεση

Volkswagen

ΣΚΑΝΔΑΛΟ VW: ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ & BUGATTI

Μάλλον ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί…

Μάλλον ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί, οπότε και η ίδια η VW περίμενε τις πρώτες αγωγές από πελάτες της οι οποίοι έχουν αγοράσει κάποιο μοντέλο της με τους επίμαχους κινητήρες της γενιάς ΕΑ 189. Οι συγκεκριμένοι πελάτες αναφέρουν πως οι χαμηλές εκπομπές τύπων έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή και την ολοκλήρωση της αγοράς, ενώ σε μια περίπτωση ζητείται η ακύρωση της πώλησης. Στις υπόλοιπες αγωγές γίνεται λόγος για χρηματικές αποζημιώσεις.

Παράλληλα το σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών ρύπων θα έχει επιπτώσεις και στη διαμόρφωση της μελλοντικής γκάμας τόσο της ίδιας της Volkswagen όσο και του ομίλου συνολικά. Ήδη συζητείται η περικοπή μοντέλων που συμβάλλουν κυρίως στο ίματζ και όχι στον όγκο των πωλήσεων, όπως είναι για παράδειγμα το Golf R400 αλλά και το Phaeton, ενώ υπό αμφισβήτηση τίθεται και η Bugatti.

muller-vw

Άλλωστε προς αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκαν και οι δηλώσεις του νέου επικεφαλής του ομίλου Matthias Mueller, o οποίος είπε πως «θα αναθεωρήσουμε όλες μας τις προγραμματισμένες επενδύσεις και ότι δεν είναι απόλυτα απαραίτητο θα ακυρωθεί ή αναβληθεί… Είναι εντελώς ξεκάθαρο, η κατάσταση δεν θα περάσει ανώδυνα και μπροστά στην απώλεια τεράστιων κεφαλαίων θα χρειαστούν δραστικά μέτρα…. Η κρίση είναι κυρίως μία κρίση εμπιστοσύνης που επηρεάζει τον πυρήνα της εταιρίας μας και την ταυτότητα μας, τα αυτοκίνητα μας και την ουσία μας που είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία».

Για τους εργαζόμενους σε πρώτη φάση αυτό σημαίνει την περικοπή ή και την κατάργηση του καθιερωμένου τα τελευταία χρόνια της ευδαιμονίας υψηλού αναλογικά μπόνους που έπαιρναν στο τέλος της χρονιάς, ενώ προς το παρόν δεν γίνεται λόγος για απώλειες θέσεων εργασίας.

VW-TDI

Παράλληλα ο Mueller ανέφερε πως οι μηχανικοί του ομίλου είναι πολύ κοντά στην ανακοίνωση της λύσης για τα μοντέλα με του κινητήρες πετρελαίου με το επίμαχο λογισμικό, επιβεβαιώνοντας πως στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρειαστεί μόνο μια αναβάθμιση (update) όλου του software τους. Οι φήμες πάντως λένε πως οι μεγαλύτερες αλλαγές θα απαιτηθούν στα σύνολα των 1.600 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo