Σύνδεση

Citroen

TO CXPERIENCE ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ Η CITROEN ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ (ΒΙΝΤΕΟ)

To CXPerience λοιπόν -τα αρχικά παραπέμπουν φυσικά άμεσα στην ιστορική CX– είναι το πρωτότυπο που θα παρουσιάσει η Citroen επίσημα στο Παρίσι, αλλά έδωσε από τώρα, σχεδόν ένα μήνα πιο πριν, στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία, τις φωτογραφίες και ένα βίντεό του.

Πρόκειται για ένα μεγάλο hatchback με μήκος 4,85 μέτρων, άλλη μια παραπομπή στην ιστορική CX, που ενδεχόμενα θα μπορούσε να εκπροσωπεί τη γαλλική εταιρεία στη μεγάλη κατηγορία, με βάση το νέο της μότο «Be Different, Feel Good» (σε ελεύθερη απόδοση να είσαι διαφορετικός και να νοιώθεις καλά). Πράγματι τα αμαξώματα 2 όγκων δεν είναι ότι πιο συνηθισμένο στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ από κει και πέρα υπάρχει μια χαρακτηριστική μάσκα και οι πίσω πόρτες που ανοίγουν με φορά αντίθετη προς τη φορά κίνησης. Στην όλη εικόνα συμβάλλουν τόσο το χαμηλό ύψος των μόλις 1,37 μέτρων και οι μεγάλες ζάντες των 22 ιντσών, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, ενώ εξίσου χαρακτηριστική είναι και η διαμόρφωση του πίσω μέρους.

CITROEN-CXPERIENCE (23)

Στο εσωτερικό αυτό που προσέχει κανείς είναι το τιμόνι με το μόνο μπράτσο που επίσης παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν, μαζί με την ιδιαίτερη σχεδίαση των καθισμάτων, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση. Φυσικά δεν λείπουν ούτε τα σύγχρονα στοιχεία -π.χ. οθόνες- που περιμένει κανείς να έχει ένα μοντέρνο αυτοκίνητο πολυτελείας, ούτε φυσικά οι δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones.

To Citroen CXPerience είναι υβριδικό, με το σύστημα πρόωσής του να αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης με απόδοση από 150 έως 200 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW. Η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει έως και τους 300 ίππους, η καθαρά ηλεκτρική κίνηση μέχρι και τα 60 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση των μπαταριών θα διαρκεί από 2,5 έως 4,5 ώρες ανάλογα με το διαθέσιμο δίκτυο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz