Σύνδεση

Featured

FORD 1.0L ECOBOOST: ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ 5Η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο μικρός αλλά πανίσχυρος χιλιάρης EcoBoost της Ford ψηφίστηκε ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του στο θεσμό Βραβείων International Engine of the Year (Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς) για 5η συνεχή χρονιά. Η κριτική επιτροπή εκθείασε το συνδυασμό ελαστικότητας, επιδόσεων, οικονομίας, πολιτισμένης λειτουργίας και τεχνολογίας που εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο από το λανσάρισμά του ψηφίζεται νικητής στην κατηγορία του. Φέτος, ήταν ο επικρατέστερος από 32 συνολικά κινητήρες, 19 περισσότερους από τον ανταγωνισμό του 2012. Το σημαντικό είναι ότι το 2015 αυξήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου, με την κατηγορία κάτω των 1.000 κυβικών εκατοστών να κατακλύζεται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού που φέρουν την υπογραφή παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Παράλληλα το 2014, ο 1.0L EcoBoost έγινε ο πρώτος κινητήρας που απέσπασε τον τίτλο «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» για 3ο συνεχόμενο έτος, ενώ το 2012 αναδείχτηκε επίσης «Καλύτερος Νέος Κινητήρας».

Ο 1.0L EcoBoost διατίθεται σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων -στο αγωνιστικό Ford Fiesta R2 φτάνει τους 180 ίππους- και χρησιμοποιείται σε 72 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην έκδοση 140 ίππων, ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος– κυβισμού από μία Bugatti Veyron, ενώ μια Formula Ford με προδιαγραφές δρόμου που εφοδιάζεται με μία έκδοση 205 ίππων του κινητήρα, έκανε το γύρο του διάσημου σιρκουί του Nürburgring (Γερμανία), σε 7 λεπτά και 22 δεύτερα, επίδοση που την έφερε μπροστά από υπεραυτοκίνητα όπως οι Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo και Pagani Zonda.

Έντεκα μοντέλα, ανάμεσά τους τα Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C MAX, Tourneo & Transit Connect, Tourneo & Transit Courier, και Mondeo διατίθενται στην Ευρώπη με τον βραβευμένο κινητήρα. Το 1 στα 5 νέα Ford που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2015 είχε το χιλιάρη κινητήρα – και μάλιστα σχεδόν τα 2 στα 5 Fiesta.

Περικλής Στέφος

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz