Η G500 4x42 παρουσιάστηκε πριν μερικούς μήνες, το Μάρτιο συγκεκριμένα, στην έκθεση της Γενεύης, ενώ τώρα περνά στην παραγωγή με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης και άξονες από την G63 6x6, που παρά την τιμή της των 456.900 ευρώ έγινε ανάρπαστη.
Ο κινητήρας της G500 είναι ο γνωστός V8 των 4.000 κυβικών που κινεί και την AMG GT και εδώ για την περίσταση αποδίδει 422 άλογα και 610 Nm. Ενδιαφέρουσα είναι η παρουσία κιβωτίου μεταφοράς, με κοντές σχέσεις και δυνατότητα κλειδώματος και των τριών διαφορικών, με αποτέλεσμα να μπορούμε να υποθέσουμε, ειδικά σε συνδυασμό και με την απόσταση από το έδαφος των 450 χιλιοστών και τους τροχούς των 22 ιντσών με τα λάστιχα της διάστασης 325/55, πως το σλόγκαν της Mercedes «συνεχίζει εκεί που άλλα αυτοκίνητα εγκαταλείπουν» είναι βάσιμο.
Ας επανέλθουμε όμως στο αρχικό ερώτημα: φτάνουν 220.000 ευρώ για την απόκτηση της G500 4×42 ακόμα και στη Γερμανία; Η απάντηση είναι πως αν δεν είσαστε καλοί στα παζάρια όχι, καθώς ξεκινά από τις 226.100 ευρώ. Στην Ελλάδα η τιμή της θα είναι σημαντικά υψηλότερη, ενώ οι πιο γήινες ανανεωμένες G-Class ξεκινούν από 89.882 ευρώ για την G350d (245 ίπποι) και από τις 142.216 ευρώ για την top G63 AMG των 612 ίππων.
Γιάννης Σκουφής