Σύνδεση

Featured

ΚΑΙ Η TOYOTA ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Μέχρι το 2020 το 50% όλων των μοντέλων της Toyota θα βασίζεται στο νέο μεταβλητό πλαίσιό της με την επωνυμία Toyota New Global Architecture, εν συντομία TNGA, με την αρχή να γίνεται ήδη από φέτος με την παρουσίαση ενός νέου προσθιοκίνητου μοντέλου.

Η λογική του TNGA αντιμετωπίζει το σύνολο πλαισίου κινητήρα ως ένα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για προσθιοκίνητα όσο και για πισωκίνητα μοντέλα, που κινούνται από διάφορα σύνολα. Φυσικά τα μοντέλα αυτά θα μπορούν να έχουν και διαφορετικές εξωτερικές διαστάσεις.

TNGA-2

Η χρήση του TNGA θα μειώσει τόσο το χρόνο όσο και το κόστος εξέλιξης –η Toyota υπολογίζει για το τελευταίο γύρω στο 20%– ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και θα επιτρέπει και τον πιο ελκυστικό σχεδιασμό.

Παράλληλα πιο οικονομικοί θα είναι και οι νέοι κινητήρες που περιλαμβάνονται στο κόνσεπτ TNGA, με την ίδια την ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει έως και 25% για τους συμβατικούς και έως 15% για τους υβριδικούς.

AKIO-TOYODA

Η χρήση του TNGA θα συνδυαστεί και με μια αναδιάρθρωση της όλης παραγωγικής διαδικασίας της μάρκας. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της εταιρείας Akio Toyoda «έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που πρέπει να εφαρμόσουμε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο. Έτσι κάναμε συνειδητά ένα διάλειμμα. Πιο συγκεκριμένα δεν φτιάξαμε καινούργια εργοστάσια, αλλά βελτιστοποιήσαμε το ήδη υπάρχοντα, ενώ η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων παραγωγής μας αυξήθηκε από το 70% του 2009 στο 90%. Με τον τρόπο αυτό το κόστος δημιουργίας νέων γραμμών παραγωγής μειώθηκε κατά 50% σε σχέση με το 2008, ενώ αυτό της κατασκευής νέων εργοστασίων κατά 40%».

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo