Το μοντέλο που θα διαδεχθεί στη γκάμα της Nissan το 370Ζ και θα εξακολουθήσει να διατίθεται ως κουπέ και ρόουντστερ θα εκμεταλλευθεί τη συνεργασία του ομίλου Renault Nissan με τον αντίστοιχο της Mercedes κι έτσι θα κινείται από τους turbo των 2.000 κυβικών της γερμανικής εταιρείας.
Οι οποίοι, για την περίσταση, θα συνδυάζονται και με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα βρίσκεται μεταξύ του τετρακύλινδρου και του κιβωτίου των 7 σχέσεων. Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει σε πρώτη φάση τους 250 ίππους, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση προορίζεται για την Ευρώπη και την Ιαπωνία, καθώς οι Αμερικανοί θα εξακολουθήσουν να έχουν το 370Ζ στην κλασική του εκδοχή με V6.
Γιάννης Σκουφής